Πλήθος, φασαρία, δυνατές μουσικές, μποτιλιάρισμα και κόρνες αυτοκινήτων, τα βήματα των από πάνω και οι καυγάδες των από κάτω, ένας σκύλος που γαυγίζει, φώτα από φανάρια που γίνονται πράσινα, πορτοκαλί και κόκκινα και κάνουν τον κόσμο να κινείται αέναα μέσα στο αστικό περιβάλλον που μας πνίγει.

Κι ύστερα πέφτει το σκοτάδι, η πόλη ηρεμεί, οι δρόμοι αδειάζουν, τα φώτα ανάβουν και μένουμε μόνοι μέσα στο πλήθος, «μόνοι μαζί».

Ο φωτογραφικός φακός του Αριστοτέλη Ρουφάνη καταγράφει με μια μαεστρία την απόλυτη αίσθηση της μοναξιάς, μέσα από εικόνες Μητροπόλεων ανά τον κόσμο, όπως το Παρίσι, το Λονδίνο, η Αθήνα και το Μαϊάμι. «Όσο μεγαλύτερη είναι η πόλη, τόσο πιο μόνοι νιώθουμε» αναφέρει.

Το καινούργιο του φωτογραφικό πρότζεκτ «Μόνοι Μαζί», αναβλύζει μέσα από τις εικόνες του τόσα ταυτόχρονα συναισθήματα. Κοιτάζοντας τις φωτογραφίες νιώθεις πως χάνεσαι στην απεραντοσύνη του σκηνικού. Η σχέση φωτογράφου, τοπίου. Η αναμονή για το κλικ που θα σφραγίσει την εικόνα. Ηρεμία, είναι η λέξη που σκέφτομαι καθώς κοιτάζω, κι ύστερα με διακατέχει μια θλίψη.

Ανισόπεδες πλάκες τσιμέντου που κρύβουν μέσα τους ανθρώπους και μ ένα φως κάνουν ξαφνικά το νεκρό τοπίο να ζωντανεύει. Δίχως όμως αυτό να τους προσδίδει μια ζωντάνια. Είναι τα κίτρινα τετράγωνα φώτα που χάσκουν μόνα μέσα σ ένα απέραντο, μπλε-γκρι-μαύρο που καλύπτει τα πάντα στο σούρουπο.

Είναι αυτή η αίσθηση που θέλει ν αποτυπώσει ο Αριστοτέλης Ρουφάνης στην δουλειά του. Για τον λόγο αυτό η τελειοποίηση μιας και μόνο φωτογραφίας μπορεί να διαρκέσει μέχρι κι ένα μήνα για να γίνει λεπτομερής ψηφιακή επεξεργασία.

Οι εικόνες για την σειρά «Μόνοι Μαζί», στο πλαίσιο μια έκθεσης, εκτίθενται σε εκτυπώσεις εξαιρετικά υψηλής ανάλυσης από 160 cm μέχρι και 5 μέτρα πλάτος, με σκοπό να μεταφέρουν τη μέγιστη δυνατή λεπτομέρεια.

Οι σπουδές του σαν πολιτικός μηχανικός τον κάνουν να έχει μια σχέση αγάπης με την απόλυτη κλίμακα των μεγάλων πόλεων και τα πολεοδομικά μοτίβα που σχηματίζουν τα κτίρια, πράγμα που τον απασχόλησε και στην παλαιότερη δουλειά του «Tokyo/Hong Kong Urban Extremes» το 2014.

«Σε μια μεγάλη πόλη, είμαστε αποτελεσματικοί στην κάλυψη των καταναλωτικών μας αναγκών, αλλά ξεχνάμε την ανάγκη για συντροφιά. Είναι σημαντικό για εμάς τους ανθρώπους, να καταλάβουμε ότι μολονότι μοναχικοί, δεν είμαστε μόνοι. Ατομικότητα δεν σημαίνει αποξένωση».

 Ο Αριστοτέλης Ρουφάνης γεννήθηκε το 1983 και πλέον έχει ως έδρα του το Λονδίνο, είναι ήδη ενεργός φωτογράφος από τα 20 του. Με δουλειές του να έχουν παρουσιαστεί σε Λονδίνο, Παρίσι, Μιλάνο, Νέα Υόρκη και την πόλη του Μεξικό, ο αυτοδίδακτος φωτογράφος έχει αρχίσει να αφήνει το στίγμα του σαν καλλιτέχνης διεθνώς.

Το πρότζεκτ του «Μόνοι Μαζί» ταξιδεύει μέχρι το Μεξικό για να παρουσιαστεί 20-24 Σεπτέμβρη στο πλαίσιο της έκθεσης τέχνης Zonamako Foto.