Intro

​Η Κόρα Καρβούνη κρέμασε τα ρούχα της Αντιγόνης μετά από την περιοδεία του «Οιδίποδα» και φοράει τα ρούχα της Τζόρτζι στην παράσταση «Heisenberg» του Σάιμον Στίβενς, όπου συμπρωταγωνιστεί με τον Περικλή Μουστάκη σε σκηνοθεσία Βαγγέλη Θεοδωρόπουλου, στο Θέατρο του Νέου Κόσμου.

Η Κόρα γράφει στο ημερολόγιό της για τη γειτονιά της, τη μαγειρική και τον ελεύθερο χρόνο της. Περνάει μέσα από τον κόσμο του Sorrentino και επανέρχεται στο σύμπαν του ερωτικού ψυχισμού του «Heisenberg».

 

The One Weeks Journal

Κόρα Καρβούνη

 

Ημέρα 1η

Ζω στην Ομόνοια.
Μου αρέσει να ζω στο κέντρο της Αθήνας, αλλά κάθε μέρα το βλέπω να εξαθλιώνεται, να ασχημαίνει.
Μοιάζει σαν να μην αγαπάμε πλέον την πόλη μας, σαν να θέλουμε να την σβήσουμε.
Περπατώ στο κέντρο και νιώθω στενοχώρια, αλλά επιμένω να μένω εδώ γιατί δεν μου αρέσει να εγκαταλείπω ό,τι αγαπώ ακόμη κι αν εξέπεσε ή με ματαίωσε.

Ημέρα 2η

Δεν βλέπω πια τηλεόραση.
«Κατεβάζω» ταινίες κι επιλέγω ακριβώς αυτό που θέλω να δω.
Είδα τυχαία το «Youth» του Sorrentino.
Με συγκίνησε όλο αυτό το θέμα του επερχόμενου τέλους της ζωής κι αν τελικά ζήσαμε την ζωή μας όπως θέλαμε.
Το ίδιο θέμα αγγίζει μέσα σε όλα κι ο Simon Stephens στο έργο του «Heisenberg», όπου ο 75χρονος Άλεξ ερωτεύεται εντελώς τυχαία την 42χρονη Τζόρτζι.
Κι ενώ είχε συμφιλιωθεί με το τέλος της ζωής, ο έρωτας έρχεται αναπάντεχα και τον αναστατώνει.
Ίσως ποτέ να μην είναι αργά να ερωτευτεί κανείς.

Ημέρα 3η

Στο Heisenberg συμπρωταγωνιστώ με τον Περικλή Μουστάκη και μας σκηνοθετεί ο Βαγγέλης Θεοδωρόπουλος.
Χαίρομαι πάρα πολύ που δουλεύουμε όλοι μαζί.
Είναι η έκτη φορά που συνεργάζομαι με το θέατρο του Νέου Κόσμου και είναι το σπίτι μου.
Με τον Περικλή συνεργάζομαι πρώτη φορά κι είναι ένας υπέροχος συνάδελφος.
Τον παρακολουθούσα χρόνια στο θέατρο κι είμαι πολύ τυχερή που παίζω φέτος μαζί του σε ένα έργο τόσο αισιόδοξο και συγκινητικό.

Ημέρα 4η

Η Αρχή της Απροσδιοριστίας (ή Αβεβαιότητας) του Χάιζενμπεργκ μας λέει τα εξής: μπορούμε να μετρήσουμε τη θέση ενός σωματίου με ολοένα μεγαλύτερη ακρίβεια, αλλά κάποια στιγμή θα αναγκαστούμε να αποδεχτούμε το γεγονός ότι προκύπτει με μια αντιστοίχως ολοένα μεγαλύτερη ανακρίβεια όταν μετράμε την ορμή του συγκεκριμένου σωματίου. Αυτό συμβαίνει επειδή η συγκεκριμένη «αοριστία» απαντάται στη φύση ως κάτι το εγγενές. Αδυνατούμε να την κατανοήσουμε επειδή, απλούστατα, έτσι έχουν τα πράγματα εκ φύσεως. Οι άνθρωποι δυσκολεύονται απίστευτα  να αποδεχτούν την αβεβαιότητα. Γι’ αυτόν ακριβώς τον λόγο η Αρχή της Απροσδιοριστίας ανακουφίζει και παρηγορεί. Η φύση είναι απρόβλεπτη, όχι επειδή εμείς ως άνθρωποι, δεν είμαστε αρκετά ικανοί να σχεδιάσουμε τα όργανα χάρη στα οποία θα την κατανοήσουμε, αλλά επειδή απλούστατα, η φύση από μόνη της δεν είναι κάτι το απολύτως κατανοητό.

Φωτογραφία από το πρόγραμμα του «Heisenberg»

Ημέρα 5η

Μου αρέσει να μαγειρεύω.
Διαβάζω συνταγές, παρακολουθώ τους αγαπημένους μου μάγειρες και μετά μετατρέπω τις συνταγές κοντά στα δικά μου γούστα.
Η μαγειρική με χαλαρώνει.
Μπορώ να μαγειρέψω μετά τη δουλειά ακόμη και στις 2 το πρωί.

Ημέρα 6η

Κόρα 3 χρόνων.
Στον ελεύθερο χρόνο μου συναντώ, όσο πιο συχνά είναι εφικτό, τις αδελφές και τα ανίψια μου.
Δουλεύω πολύ και μου λείπουν.
Στενοχωριέμαι που η ζωή κυλάει, μεγαλώνουν κι εγώ δεν είμαι εκεί.
Τα παιδιά είναι ό,τι μου δίνει ελπίδα.

Ημέρα 7η

Αφιερώνω αυτό το τραγούδι στον έρωτα του Άλεξ και της Τζόρτζι, έναν έρωτα χωρίς παρελθόν ή μέλλον, έναν έρωτα του παρόντος.

Info παράστασης:

“Ηeisenberg” του Σάιμον Στήβενς | 4 Νοεμβρίου 2017 – 1 Απριλίου 2018 | Θέατρο του Νέου Κόσμου