Intro
Το The One Weeks Journal είναι ένα φωτογραφικό ημερολόγιο. Ένας καλλιτέχνης, δημοσιογράφος, άνθρωπος των τεχνών ή μια ομάδα ανθρώπων, αναλαμβάνει για μια εβδομάδα να φωτογραφίσει μια στιγμή της ημέρας του και να πει κάτι γι’ αυτή. Άλλοι θα λένε λίγα, άλλοι πολλά. Θα δούμε τη ζωή μέσα από τα μάτια τους, θα δούμε τις ανησυχίες τους, τις χαρές τους, θα ταξιδέψουμε μαζί τους στις διακοπές τους, στις δουλειές τους, στην καθημερινότητά τους και όλα αυτά από τη δική τους οπτική γωνία και αισθητική.

Ο Jack Heart είναι το μουσικό alter ego του Νικόλα Κοκολάκη, το οποίο γεννήθηκε το 2013 όταν και κυκλοφόρησε το πρώτο του EP με τίτλο «Girl». Ο Νικόλας είναι ενεργός στην αγγλόφωνη ελληνική σκηνή από το 2011 όντας ο τραγουδιστής και κύριος συνθέτης των Wheatman.

Με αφορμή το live του στο six dogs στις 8 Ιουνίου τον κάλεσα να μας πάρει μαζί του για μια εβδομάδα. Κάνουμε ένα «ταξίδι» λοιπόν στην Κρήτη, στην Αθήνα και στην Τήνο, όπου το μενού έχει μόνο τηγανητά ψάρια και κρασί αλλά και φασόλια από την Κρήτη δίχως να μας λέει την μυστική συνταγή.

Press Play…

The One Weeks Journal
Ο Jack Heart και η φασολιά

Ημέρα Πρώτη

Η ώρα ήταν 8 το πρωί όταν πήρα το δρόμο για να κατέβω στα αμπέλια, πέρασα από την πλατεία του χωριού πρώτα και με κεράσανε καφέ. Ο δρόμος για τα αμπέλια περνάει από το νεκροταφείο όπου μία κυρία μαυροφορεμένη τοποθετούσε λουλούδια σε ένα βάζο και μου έγνεψε καλημέρα καθώς πέρασα από μπροστά της.

Jack Heart

Είχε πάει πια δώδεκα το μεσημέρι όταν ο ιδιοκτήτης του όμορου αγροτεμαχίου με φώναξε να πάω προς το μέρος του και μου είπε ότι πρέπει να πάω οπωσδήποτε σε ένα κτήμα κοντά σ’ένα βουνό να δω τις πιο όμορφες φασολιές που έχει συναντήσει στη ζωή του.

Ως λάτρης και θαυμαστής της ομορφιάς συμφώνησα και αφού μου εξήγησε τη διαδρομή μου έδωσε τα κλειδιά του αυτοκινήτου του.
Οδηγούσα μία ώρα περίπου όταν έφτασα στο τέρμα ενός χωματόδρομου και σταμάτησα μπροστά σε ένα ψυγείο.

Jack Heart

Άνοιξα το ψυγείο προς αναζήτηση νερού αλλά βρήκα τηγανιτά ψάρια και κρασί και κάθισα σε μια καρέκλα κάτω από τη σκιά του δέντρου.
Λίγο πιο κάτω έστεκαν πανύψηλες φασολιές.
Ξάφνου ένας άνδρας μεγάλης ηλικίας ξεπρόβαλε ανάμεσα από τα φυτά και με φώναξε κι αυτός κοντά του.
Κράταγε μια σακούλα με πράσινα φασόλια και αφού μου τα έδωσε μου είπε πώς να τα μαγειρέψω και να τα καταναλώσω με τη σωστή παρέα.
Έπειτα μου έδειξε με το δάχτυλο του το δρόμο.
Είχε έρθει η ώρα να φύγω.

Ημέρα Δεύτερη

Ξανά στα αμπέλια

Ο γείτονας άφαντος.
Του άφησα το αυτοκίνητο με τα κλειδιά επάνω και τη μισή σακούλα με τα φασόλια.
Είχε πάει πια απόγευμα όταν πήρα το δρόμο του γυρισμού για να προλάβω το πλοίο που έφευγε για Αθήνα το βράδυ.

Ημέρα Τρίτη

Επιστροφή στην Αθήνα το πρωί όπου με υποδέχθηκε ο σκύλος μου με χορευτικά disco.

Jack Heart

Είναι γνωστή στο Λυκαβηττό και ως disco joni.

Ημέρα Τέταρτη

Πήγα στο κτήριο της ΔΙΣΚΕΞ όπου είχαν πρόβα

Jack Heart

Αναζήτησα τα βαθύτερα νοήματα της ροκ σε αυτό το best seller

και ύστερα από αυτό αποφάσισα ότι έχω ανάγκη ένα faith lift για να επανακτήσω την πίστη μου.

Ημέρα Πέμπτη

Πάλι στο πλοίο αυτή τη φορά για Τήνο.
Αφού πέρασα να χαιρετίσω τον πελεκάνο του θείου μου, τον Μάρκο

Jack Heart
πήγα σε ένα χωριό για να φάμε τα φασόλια που είχα φέρει από Κρήτη με τη σωστή παρέα λίγο πριν ανοίξουν οι ουρανοί.
Πάλι τηγανητά ψάρια και κρασί στο ψυγείο.

Ημέρα Έκτη

Ξυρίστηκα , έβαλα τα καλά μου και πήγα να συναντήσω στο καφενείο ένα φίλο από τα παλιά

Jack Heart

Εδώ, σε παλαιότερη φωτογραφία για του λόγου το αληθές.

Συζητήσαμε για το live στις 8 Ιουνίου στο six dogs και μου υποσχέθηκε πως αν τα καταφέρει θα έρθει.

Ημέρα Έβδομη

Επιστροφή ξανά στο κλεινόν άστυ και πρόβα με την μπάντα , οπτικό ντοκουμέντο δεν υπάρχει αλλά ο drummer μου ζωγράφισε αυτό για να δείτε τι γίνεται στις πρόβες

Jack Heart
the elephant in the room

Όπως ήταν λογικό μέτα την πρόβα φάγαμε τηγανητά ψάρια και ήπιαμε κρασί.
Τα φασόλια έιχαν τελειώσει.