Το Cinder Seminar είναι ένα 10ωρο σεμινάριο κατά τη διάρκεια του οποίου θα γίνει εισαγωγή στο framework δημιουργικού προγραμματισμού Cinder. To Cinder δημιουργήθηκε το 2010 από τον Andrew Bell του Barbarian Group και είναι γραμμένο στην C++. Αποτελεί ένα πιο γρήγορο framework από το Processing και έχει αρκετές ομοιότητες με το OpenFrameworks.

Αφού καλύψουμε ένα βασικό σκελετό, το εργαστήριο θα εξελιχθεί μέσω συγκεκριμένων παραδειγμάτων σε πιο προχωρημένα ζητήματα, ώστε να κατανοήσουμε ουσιαστικά το Cinder.

Day 1: Intro to Cinder (and some C++ )
Θα γίνει μία γρήγορη εισαγωγή στο Cinder και στην C++

Day 2: Particle Systems
Θα δούμε πώς μπορούμε να δημιουργήσουμε ένα particle system χρησιμοποιώντας απλά μαθηματικά.

Day 3: XML, OSC, Parameters GUI
Θα εξετάσουμε τρόπους για να διαβάζουμε και να σώζουμε παραμέτρους σε αρχεία XML, πώς να επικοινωνούμε με το Cinder μέσω OSC καθώς και πώς να προσθέσουμε ένα απλό gui παραμετροποίησης στην εφαρμογή μας.

Day 4: OpenCV & Kinect
Θα πειραματιστούμε με κάμερες και Kinect για να κάνουμε την εφαρμογή μας διαδραστική.

Day 5: Video Effects
Θα πειραματιστούμε με διάφορα video effects πάνω στο particle system που δημιουργήσαμε.

Ο Νικόλας Ψαρουδάκης ασχολείται με τον δημιουργικό προγραμματισμό και το Physical Computing. Eίναι απόφοιτος του ITP – NYU και έχει εργαστεί σε εμπορικά και καλλιτεχνικά projects δημιουργικού προγραμματισμού στην Αυστρία και στην Αμερική.