Μετά το πολιτικό θρίλερ Capo D’ Istria που ανέβηκε την άνοιξη του 2014 και βραβεύτηκε με τον Έπαινο Δραματουργίας Κάρολος Κουν τον Δεκέμβριο της ίδιας χρονιάς, η σκηνοθέτις Αναστασία Κουμίδου διασκευάζει και σκηνοθετεί το δεύτερο έργο της στην Αθήνα με άξονα την πολιτική εξουσία και τίτλο «Criminal Code: Britannicus». Το έργο είναι βασισμένο στο έμμετρο αριστουργηματικό έργο του Ρακίνα «Βρετανικός» και παρουσιάζεται στο Κέντρο Τέχνης και Πολιτισμού Beton7 για λίγες παραστάσεις, από τις 15 Απριλίου.
Ένας Ρακίνας υπό το ανακριτικό φως της Διεθνούς Αστυνομίας και των Ιατροδικαστών: ήταν αλλεργικός στα μανιτάρια ο αυτοκράτορας Κλαύδιος ή δηλητηριάστηκε με περίτεχνο τρόπο; Θα εξιχνιάσει έγκαιρα το μυστήριο η εγκληματολογική ομάδα ή θα τους προλάβει ένας επόμενος φόνος;
Με τη νέα σκηνοθετική ματιά και διασκευή της ρακινικής εκδοχής του Νέρωνα, μεταφερόμαστε στα γραφεία της Διεθνούς Αστυνομίας, όπου ξανανοίγει ο φάκελος του αιφνίδιου θανάτου του ανώτατου άρχοντα, Κλαύδιου. Οι ήρωες του Ρακίνα γίνονται μάρτυρες και ύποπτοι ταυτόχρονα. Ανιχνεύονται δηλητήρια και ερευνώνται ειδεχθείς φόνοι, αλλά ο ένοχος παραμένει ασύλληπτος. Όλοι απειλούν και απειλούνται σε ένα πολιτικό περιβάλλον πλήρους πολιτικής αστάθειας. Κάποιοι κατά συρροή θάνατοι οδηγούν του ερευνητές στο συμπέρασμα ότι έχουν να κάνουν με έναν κατά συρροή δολοφόνο. Η εγκληματολογική ομάδα, μαζί με έναν ιατροδικαστή, διενεργεί την έρευνά της και προσπαθεί να βρει την απάντηση στο ερώτημα: δολοφονήθηκε ο Κλαύδιος; Και αν ναι, ποιος είναι ο δολοφόνος;
Η αφροδισιακή πλευρά της εξουσίας και η εξουσιαστική δύναμη του έρωτα. Η αρχετυπική οιδιπόδεια σχέση μητέρας – γιου. Ένας πρόγονος του Ιάγου. Επίδειξη δύναμης μέσα από το βλέμμα, την καλλιέπεια, το παράλογο χιούμορ και την υπόγεια υπονόμευση της εξουσίας.
Το έργο του Ρακίνα γράφτηκε το 1664 και αναδομεί τον Ρωμαϊκό κόσμο της εξουσίας, της διαπλοκής, της διαφθοράς και των δολοφονιών. Η Αγριππίνα, δεύτερη σύζυγος και πρόσφατη χήρα του αυτοκράτορα Κλαύδιου, προσπαθεί μέσα από μηχανορραφίες να οδηγήσει το γιο της Νέρωνα στο θρόνο. Παρόλο που ο φυσικός γιος του Κλαύδιου, Βρετανικός, είναι ο επίσημος διάδοχος του θρόνου, η Αγριππίνα πείθει τον Κλαύδιο να δώσει στο γιο της τον τίτλο του επόμενου Ρωμαίου αυτοκράτορα. Μερικές εβδομάδες αργότερα ο Κλαύδιος πεθαίνει. Ο Νέρων αρχίζει να λατρεύει την εξουσία και αποξενώνεται από τη μητέρα του. Κινεί μηχανορραφίες για να κατακτήσει την κοπέλα του Βρετανικού, την Ιουνία, και απειλεί τη ζωή του Βρετανικού. Η Ρώμη βρίσκεται στην κόψη του ξυραφιού.