Στην Αίθουσα Τέχνης Αθηνών εγκαινιάζεται η πρώτη ατομική έκθεση ζωγραφικής με τίτλο «Crossing the lines» του STMTS (Σταμάτης Μήτσιος), ενός νέου ζωγράφου τον οποίο αρχικά γνωρίσαμε ως street artist μέσω των έργων του που κατά καιρούς συναντάμε σε δρόμους της Αθήνας. Βασικό θέμα της δουλειάς του STMTS είναι τα παιδιά – νεολαία. Η παιδικότητα, η νεότητα ως έννοιες φιλοσοφικές. Ο τίτλος της έκθεσης κάνει γρήγορα σαφές, τα θέματα που τον απασχολούν. Τα όρια και τα σύνορα, όπως η μετανάστευση, από και προς, τα όρια μεταξύ θεσμικής τέχνης και τέχνης του δρόμου, ακαδημαϊκής και ακραίας τέχνης. Μέσα από την ιδιαίτερη γραφή του του μια γραφή «γραμμική», που ανακαλεί τη χαρακτική την οποία και σπούδασε, χτίζει παράλληλες γραμμές άλλες φορές με τη ροή της φόρμας (ογκοπλαστικά) και άλλες φορές υψομετρικά δομώντας έτσι το θέμα που απεικονίζει και δημιουργώντας μια αίσθηση «ροής – κίνησης».

Όπως σημειώνει ο ιστορικός της τέχνης Θανάσης Μουτσόπουλος ο οποίος υπογράφει και το κείμενο που συνοδεύει την έκθεση: «Τα παιδιά που κατοικούν στα έργα του βρίσκονται σε μια απροσδιόριστα παραδεισένια και παιγνιώδη κατάσταση, σε ένα άχρονο περιβάλλον. Παρότι υπονοείται ότι δεν έχουν εμπειρία, γνώση ή ανάμνηση του δυτικού “πολιτισμένου” κόσμου που επιβάλλει από μικρή μια ασφυκτική πειθαρχία προς τη προς την κατεύθυνση της μόρφωσης και της ένταξης στο σώμα της ενήλικης κοινωνίας, τα παιδιά των έργων του STMTS μοιάζουν, όπως και η παρέα του Peter Pan, ν’ απολαμβάνουν σε όλη της την έκταση την ελευθερία και την ανεμελιά.»

O ίδιος ο ζωγράφος σημειώνει σχετικά: «Επιλέγω τα παιδιά ως τους βασικούς μου χαρακτήρες διότι η παιδική ηλικία είναι η πιο αθώα και αγνή στον άνθρωπο αλλά παράλληλα και η ηλικία με τις λιγότερες γνώσεις και δυνάμεις. Τα παιδιά συμβολίζουν τους αδύναμους και τους αθώους ανθρώπους. Έτσι μου αρέσει να δημιουργώ μια ειρωνική αντίθεση απεικονίζοντας τα παιδιά ενωμένα και δραστήρια, σαν να έχουν δύναμη, αποφασιστικότητα και γνώσεις.»

Η έκθεση συνοδεύεται από κατάλογο με κείμενο του Αναπληρωτή Καθηγητή της Ιστορίας της Τέχνης και της Θεωρίας του Πολιτισμού του Πανεπιστημίου της Κρήτης Θανάση Μουτσόπουλου.