Τα εργαστήρια προσκαλούν τα παιδιά να έρθουν σε δημιουργική επαφή με τη μουσική, το ρυθμό και το παιχνίδι των ρόλων, αλλά και να γνωρίσουν από κοντά διάφορα μουσικά όργανα. Η μουσική χρησιμοποιείται ως εργαλείο επικοινωνίας, ακόμα και όταν απουσιάζει ο λόγος. Μέσα από μια σειρά νέων μουσικών συνθέσεων που αναπτύχθηκαν στο πλαίσιο του εργαστηρίου, δουλεύονται έννοιες της σωματογνωσίας, του χώρου, αλλά και καθημερινές δραστηριότητες, ρουτίνες της ζωής των παιδιών.
Η ένταση του ήχου, το τονικό ύψος, η διάρκεια και το ηχόχρωμα δομούν μια σειρά μουσικών παιχνιδιών, όπου κάθε παιδί συμμετέχει με το δικό του τρόπο, με πρωταρχικό στόχο να αισθανθεί την ύπαρξή του, να εκφράσει τα συναισθήματά του, να τραγουδήσει, να παίξει και να ακούσει πολλά και διαφορετικά είδη μουσικής. Οι μουσικές δραστηριότητες είναι ειδικά μελετημένες προκειμένου να προσαρμόζονται στις ιδιαίτερες επιθυμίες και ικανότητες των παιδιών που συμμετέχουν.
Σε ένα ασφαλές περιβάλλον, τα παιδιά βιώνουν την εμπειρία της ομαδικότητας, έχοντας ως όχημα τη μουσική. Συνεργάζονται και προετοιμάζονται για τον τελικό στόχο των εργαστηρίων που είναι μια διαδραστική συναυλία, μια μουσική γιορτή όπου πρωταγωνιστές είναι τα ίδια τα παιδιά.
Η παρουσία των γονέων είναι απαραίτητη καθ’ όλη τη διάρκεια των εργαστηρίων, ενώ το ρόλο τους τον καθορίζουν οι ίδιοι:μπορεί να είναι απλοί παρατηρητές ή να συμμετέχουν ενεργά σε όλες τις δραστηριότητες. Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα περιλαμβάνει πέντε συναντήσεις.
Η πρώτη συνάντηση απευθύνεται μόνο στους γονείς που θα συνοδεύουν τα παιδιά στο μουσικό εργαστήριο.
Τα εργαστήρια πραγματοποιoύνται από τη μουσικολόγο και μουσικοθεραπεύτρια Χριστίνα Παναγιωτάκου μαζί με μια ομάδα εξειδικευμένων συνεργατών.