Το Nichi Nichi Kore Ko Nichi των onas Kocher, Δάφνη Στεφάνου, Ruedy Schwyn, που στα ελληνικά σημαίνει «Κάθε μέρα είναι μια καλή μέρα» είναι μία παράσταση στα όρια του μουσικού θεάτρου και της μουσικής εγκατάστασης. Είναι εμπνευσμένη από το έργο και τη φιλοσοφία του John Cage και το καλλιτεχνικό ρεύμα Fluxus της δεκαετίας του ‘60. Κατά τη διάρκεια της παράστασης, μια σειρά απο κινητικές και ηχητικές δράσεις λαμβάνουν χώρα σε χρονικό διάστημα περίπου μιας ωρας. Ο ήχος παράγει την κίνηση ή μήπως η κίνηση παράγει τον ήχο; Πώς παρατηρώ, πώς ακούω; Τι είναι αυτό που υπάρχει κρυμμένο ανάμεσα από τις στιγμές; Πώς αποκαλύπτεται;

Το Nichi Nichi Kore Ko Nichi χαρακτηρίζεται από την λιτότητα των δράσεων και τη ποιητικότητα των ήχων και των εικόνων. Είναι μια δουλειά, στο σύνολό της αργή, παθητική με μεγάλα διαστήματα σιωπής και ακινησίας, τα οποία επιτρέπουν σε τυχαία εξωτερικά ηχητικά γεγονότα να εισβάλλουν στο σκηνικό χώρο και αδιάκοπα να τον μεταλλάσσουν. Δεν προτείνει καμία δραματουργική εξέλιξη. Προτείνει ένα ασταθές και ποιητικό σύμπαν, ανοιχτό στην εκάστοτε στιγμή, το οποίο εμπεριέχει ενεργητικά τον θεατή. Η δομή της δημιουργείται με μηχανισμούς τύχηςchance operations – και γι αυτό το λόγο η κάθε παράσταση είναι μοναδική και δεν επαναλαμβάνεται.

Ο αυτοσχεδιαστής και συνθέτης Jonas Kocher σπούδασε με τον Teodoro Anzellotti (ακορντεόν) και τον Georges Aperghis. Παλαιότερες συνεργασίες με το συνθέτη Daniel Ott και το σκηνοθέτη Ruedy Häusermann έχουν υπάρξει εμπειρίες-κλειδιά για τη συνθετική του δουλειά καθώς και πρόσφατες συνεργασίες με τους Eric Gaudibert και Christian Kesten. Η δουλειά του ερευνά τη σχέση μεταξή τονικότητας, θορύβου, σιωπής και της διαδικασίας της ακοής, το ίδιο στον αυτοσχεδιασμό, όπως και στη σύνθεση. Σαν ακορντεονίστας, δουλευει αποκλειστικά σε αυτοσχεδιαστικά και εννοιολογικά πλαίσια. Σαν συνθέτης οι δουλειές  του τοποθετούνται μεταξύ μουσικού θεάτρου, εγκατάστασης και αποσπασμάτων για κονσέρτα, όπως και συνθέσεις για ραδιόφωνο, χορό και θέατρο.

Η Δάφνη Στεφάνου σπούδασε χορό στην επαγγελματική σχολή της Ραλλού Μάνου και στην Κρατική σχολή Ορχηστρικής Τέχνης. Συμμετείχε στο x-group project για το μεταπτυχιακό πρόγραμμα στις Βρυξέλλες, με υποτροφία της Φλαμανδικής κυβέρνησης και του PARTS. Σαν χορεύτρια έχει δουλέψει, μεταξύ άλλων, με τις ομάδες Ad Lib, Amorphy, Cie Eekupoize, Ypsilon, και ως ένας από τους βοηθούς χορογράφους της τελετής έναρξης της Ολυμπιάδας του 2004. Ταυτόχρονα εξελίσσει την προσωπική της συνθετική δουλεια, μια μορφή τοπο-χορογραφίας που προσαρμόζεται στον εκάστοτε σκηνικό χώρο αφήνοντας πάντα περιθώριο για τον κίνδυνο. Σόλο δουλειές της έχουν παρουσιαστεί σε Αθήνα, Βρυξέλλες, Κέρκυρα και Μάαστριχτ. Επίσης έχει κάνει 2 video dance project που παρουσιάστηκαν σε Αθήνα και Λονδίνο. Από το 2008 επαναθεωρεί τον αυτοσχεδιασμό ως μέσον, οργανώνει και συμμετέχει σε πειραματικές παραστάσεις αυτοσχεδιασμού με μουσική και χορό. Τα δύο τελευταία χρόνια ζει στην Αθήνα και τη Βιέννη, δουλεύοντας ως χορεύτρια, χορογράφος και καθηγήτρια χορού.

Ο Ruedy Schwyn γεννημένος στη Ζυρίχη, από το 1975 μέχρι το 1985 είναι ενεργός συνθέτης και μουσικός σε διάφορα ροκ και πειραματικά σχήματα. Από το 1989 εργάζεται σαν freelance visual artist στην Ελβετία και την Αλμερία Ισπανίας. Επίσης είναι καθηγητής και συγγραφέας. Φτιάχνει σκηνικά για χορό, αρχιτεκτονική και art projects. Έχει κάνει πάνω απο 140 εκθέσεις, παραστάσεις και παρεμβάσεις σε Ελβετία και Ευρώπη. «Αυτό που με ενδιαφέρει είναι η σύγχρονη φύση των παλαιών ερωτημάτων της ανθρωπότας, το δέρμα, η μυρωδιά το χρώμα και τα περιγράμματα της, η γοητεία ή η ασχήμια της, οι εμφανίσεις της που διαρκώς σιωπούν στο παρόν».