Έξι ρεσιτάλ σε δύο σεζόν με δέκα σονάτες και μία φαντασία! Η Eλίζαμπετ Λεόνσκαγια, η μεγάλη κυρία του πιάνου, ώριμη όσο ποτέ, αρχίζει φέτος στο Μέγαρο έναν πιανιστικό μαραθώνιο με όλες τις σονάτες του Σούμπερτ, ο οποίος θα ολοκληρωθεί την καλλιτεχνική περίοδο 2019–2020.

Μια εξαιρετική ευκαιρία για τους φίλους του πιάνου να απολαύσουν ζωντανά τον σπάνιο ήχο μιας θρυλικής σολίστ που θεωρείται ιδανική ερμηνεύτρια του ρομαντικού ρεπερτορίου –ηχογράφησε, το 2016–17, όλες τις σονάτες του Σούμπερτ για την Warner Classics και την EaSonus–  και δεν αφήνει ασυγκίνητο κανέναν ακροατή.

Η προπώληση και για τα τρία ρεσιτάλ της φετινής σεζόν έχει ήδη αρχίσει!

Η Ελίζαμπετ Λεόνσκαγια, στην πρώτη συναυλία της «Σουμπερτιάδας» της στην Αίθουσα Δημήτρης Μητρόπουλος, το Σάββατο 20 Οκτωβρίου στις 8:30 το βράδυ, θα παρουσιάσει τη Σονάτα για πιάνο σε λα ελάσσονα, D. 537, την περίφημη Φαντασία σε ντο μείζονα, D. 760, «Του οδοιπόρου» και τη Σονάτα για πιάνο αρ. 18, σε σολ μείζονα, D. 894.

Ο μουσικός άθλος της συνεχίζεται φέτος με δύο ακόμη ρεσιτάλ στις 29.11.2018 και στις 27.3.2019, ενώ έχουν προγραμματιστεί άλλα τρία για του χρόνου.

Στη δεύτερη εμφάνισή της φέτος στο Μέγαρο, η «λέαινα των πλήκτρων», όπως την έχει αποκαλέσει ο γαλλικός Τύπος, θα ερμηνεύσει τις Σονάτες για πιάνο D. 459 & 459a, D. 664, D. 845, ενώ στην τρίτη τις Σονάτες D. 575, D. 568, D. 566 και D. 85.

Ο Φραντς Σούμπερτ (1797-1828)
οι Σονάτες και η Φαντασία «Του οδοιπόρου»

Οι σονάτες του Φραντς Σούμπερτ θεωρούνται ο ακρογωνιαίος λίθος του πιανιστικού ρεπερτορίου και κοινό σημείο αυτών που θα ακουστούν στο πρώτο ρεσιτάλ της Ελίζαμπετ Λεόνσκαγια στο Μέγαρο αποτελεί το γεγονός ότι εκδόθηκαν, όσο ο συνθέτης ήταν ακόμη στη ζωή. Η Σονάτα για πιάνο σε λα ελάσσονα, D. 537 γράφτηκε το 1817, ενώ η Σονάτα αρ. 18 σε σολ μείζονα, D. 894, η οποία αποτελεί αρτιότατο δείγμα της συνθετικής δεινότητας του ώριμου πλέον Σούμπερτ, εννιά χρόνια αργότερα. Το πρόγραμμα της βραδιάς συμπληρώνεται από τη Φαντασία σε ντο μείζονα, D. 760, «Του οδοιπόρου», παρτιτούρα εμπνευσμένη από το ομώνυμο τραγούδι (1816) του συνθέτη. Ολοκληρώθηκε στα 1822.