Ο δραστήριος Βέλγος αρχιμουσικός Μισέλ Τιλκέν κάνει το ντεμπούτο του με την Κρατική Ορχήστρα Αθηνών, υπογράφοντας την ερμηνεία της διαχρονικά συναρπαστικής Εβδόμης Συμφωνίας του Μπετόβεν, ορόσημου στη συμφωνική φιλολογία.

Κατά τη διάρκεια του Α’ Παγκοσμίου Πολέμου ο Ραβέλ συνέθεσε την αισθαντική σουίτα «Ο Τάφος του Κουπρέν» ως φόρο τιμής σε φίλους του θύματα του πολέμου. Στον αισθητικό αντίποδα, ερεβώδη ηχοχρώματα, σκληρές συνηχήσεις και ακραίες δεξιοτεχνικές προκλήσεις δημιουργούν μία «πολεμική» ατμόσφαιρα στο επικό Δεύτερο Κοντσέρτο για πιάνο του Προκόφιεφ.

Πρόγραμμα

Μωρίς Ραβέλ (1875–1937)
Ο Τάφος του Κουπρέν

Σεργκέι Προκόφιεφ (1891–1953)
Κοντσέρτο για πιάνο και ορχήστρα αρ.2 σε σολ ελάσσονα, έργο 16

Λούντβιχ βαν Μπετόβεν (1770–1827)
Συμφωνία αρ.7 σε λα μείζονα, έργο 92