Ο Μεσοπόλεμος, ως μια εποχή που καθρεφτίζει τη δική μας, εμπνέει την ομάδα Κανιγκούντα. Με τη συμμετοχή του φετινό Φεστιβάλ Αθηνών, ο θίασος επιχειρεί μια ελεύθερη διασκευή του μυθιστορήματος του Άλφρεντ Ντέμπλιν “Βερολίνο Αλεξάντερπλατς“, το οποίο καταγράφει τη γέννηση του φασισμού στη μεσοπολεμική Γερμανία μέσα από την ιστορία ενός άντρα που συνθλίβεται στα γρανάζια του συστήματος. Αντιστρέφοντας τη βασική συνθήκη του κειμένου, η παράσταση δίνει το λόγο αποκλειστικά σε γυναίκες, τις περιθωριοποιημένες «γυναίκες της ζωής» του ήρωα: αυτές πρωταγωνιστούν, μαζί με τον πάντα παρόντα καπιταλισμό.