Ανακοινώθηκε η αφίσα του 19ου Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης που σχεδίασαν οι designers Δημήτρης Παπάζογλου και Axel Peemoeller, καθώς και το σκεπτικό του δημιουργικού (το οποίο έχει 2 όψεις και μια εφαρμογή στο περιβάλλον).

«Η παραγωγή ενός ντοκιμαντέρ είναι μία ολιστική διαδικασία έρευνας κατά την οποία ο δημιουργός ξεδιπλώνει τις αθέατες πτυχές ενός θέματος, μέσα από την αφήγηση και την εκφραστικότητα της τέχνης του κινηματογράφου. Η αποτύπωση πολλαπλών επιπέδων τα οποία, άλλοτε καλύπτουν και άλλοτε φανερώνουν την πληροφορία, προσκαλούν τον θεατή να λειτουργήσει μέσα από αυτήν την αντίληψη, ενισχύοντας οπτικά, την εμπειρία της ερευνητικής διαδικασίας. Η χρωματική ταυτότητα, κίτρινο και μαύρο. Εμπνευσμένη από το έργο και το σχεδιαστικό ύφος του Δ. Θ. Αρβανίτη για τον παγκόσμιο κινηματογραφικό θεσμό της Θεσσαλονίκης.» – Δημήτρης Παπάζογλου & Axel Peemoeller

Η Αφίσα του 19ου Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης

Σχετικά άρθρα:
Μια πρώτη γεύση από το τι θα δούμε στο 19ο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης
Από τον Άλφρεντ Χίτσκοκ στους Rolling Stones στο 19ο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης
– Αφιέρωμα στο Βίταλι Μάνσκι στο 19ο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης
DOCUMENTA 14 στη Θεσσαλονίκη
– Nέα ενότητα: «Food vs. Food» στο 19ο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης