Το 2018 ήταν μια καλή χρονιά για την καλλιτέχνη δρόμου Τamara Jurovic, aka Hyuro, η οποία δημιούργησε απίστευτα νέα δημόσια έργα σε όλα τα μέρη του κόσμου, συμπεριλαμβανομένης της Βραζιλίας, της Ιταλίας, της Ισπανίας, του Βελγίου και της Ολλανδίας. Στις ονειρικές της συνθέσεις συνδυάζει την πολιτική με μια σουρεαλιστική ευαισθησία, διατηρώντας ένα οικείο στυλ που συνομιλεί με τα γύρω αρχιτεκτονικά στοιχεία και το αστικό περιβάλλον.

Η γεννημένη στην Αργεντινή καλλιτέχνης δημιουργεί μυστηριώδεις τοιχογραφίες, εμπνευσμένες από πίνακες ζωγραφικής και σχέδια από όλο τον κόσμο, με κάθε νέο κομμάτι, κυρίως επηρεασμένα από την Ισπανία στην οποία ζει και εργάζεται. Με τη δουλειά της παίρνει μέρος σε όλα τα μεγάλα φεστιβάλ του κόσμου. Προτείνει ένα μήνυμα, αλλά αφήνει τον θεατή να κάνει ελεύθερα συνειρμούς παρουσιάζοντας το ανθρώπινο σώμα ως επίκεντρο, κυρίως το γυναικείο, το οποίο ντύνει με φορέματα που παραπέμπουν σε μια εποχή πατριαρχίας. Πέρα ​​από κάθε κριτική που αφορά το φύλο, η Hyuro φαίνεται όχι μόνο να επικεντρώνεται στις γενικές περιπλοκές των ανθρώπων, αλλά και στις προσωπικές της εμπειρίες. Το σύμπαν της είναι ενοχλητικό και σαγηνευτικό και χρησιμοποιεί τον τοίχο σαν καθρέφτη για να συνομιλήσει με τους άλλους αλλά και με τον εαυτό της.