Όλοι ήθελαν να γίνουν εξώφυλλο στο Interview, στο “The Crystal Ball of Pop”, όπως αποκαλούσαν το περιοδικό που εκδόθηκε στα τέλη του 1969 από τον Andy Warhol και τον Βρετανό δημοσιογράφο John Wilcock. Μερικές από τις μεγαλύτερες διασημότητες του κόσμου κόσμησαν τα εμβληματικά εξώφυλλά του και απαντούσαν στις εκκεντρικές ερωτήσεις της “σχολής του Γουόρχολ” που συνοψιζόταν στη φιλοσοφία του: From A to B and Back Again.

Το διάσημο περιοδικό τέχνης, μόδας, ψυχαγωγίας και ποπ κουλτούρας της Νέας Υόρκης, που όρισε την εποχή της ακμής και της παρακμής του Στούντιο 54 και της πανκ σκηνής της Ν. Υόρκης, μετά από μήνες αναταραχών και τη μετακόμισή του από το Σόχο, μια μακρά δικαστική μάχη για αμοιβές που δεν καταβλήθηκαν και την παραίτηση ενός διευθυντή μόδας που κατηγορήθηκε για απαράδεκτη σεξουαλική συμπεριφορά, όπως επιβεβαιώνει ο εκπρόσωπος του τελευταίου του ιδιοκτήτη, εκατομμυριούχου και εραστή της τέχνης Peter Brant, ο οποίος αγόρασε το περιοδικό το 1987, μετά το θάνατο του Γουόρχολ, κλείνει τις πόρτες του οριστικά.

Τα εξώφυλλα του Interview στο μουσείο Άντι Γουόρχολ

Οι φήμες λένε ότι το περιοδικό χρωστά σε όλους χρήματα και αυτά που έχει να πληρώσει ή όσα είδαν το φως της δημοσιότητας ανέρχονται σε πολλά εκατομμύρια δολάρια. Οι φήμες για μηνύσεις από εργαζόμενους μεταδίδονται από στόμα σε στόμα, ενώ ήδη ο διευθυντής Fabien Baron και η σύζυγός του, στιλίστρια Ludivine Poiblanc, μήνυσαν το περιοδικό για περισσότερα από 600.000 δολάρια σε απλήρωτα τιμολόγια.  Πριν από λίγο καιρό μάλιστα, ο δημιουργικός διευθυντής Karl Templer, ο οποίος είχε κατηγορηθεί για ανάρμοστη σεξουαλική συμπεριφορά, παραιτήθηκε, καθώς το περιοδικό του χρωστούσε 280.000 δολάρια.

Το ανατρεπτικό περιοδικό που ακολούθησε τη μοναδικά χαραγμένη δική του πορεία και αισθητική και αποτύπωνε το πνεύμα το Γουόρχολ και της ελεύθερης αυθόρμητης και επαναστατικής έκφρασης της εποχής του, είναι ένα ανεπανάληπτο κομμάτι του σημαντικού παρελθόντος του Τύπου και της ποπ κουλτούρας του 20ου αιώνα.