Στο κακό παιδί του χορού έχουν συγχωρεθεί πολλά. Περίεργες δηλώσεις, προκλητικές εξομολογήσεις και ακραίες συμπεριφορές. Αυτή τη φορά η Όπερα του Παρισιού θεώρησε ασυγχώρητα τα σχόλιά του στο Instagram και ανακοίνωσε ότι διακόπτει τη συνεργασία τους. Δημοσίευσε μια σειρά σεξιστικών σχολίων και είναι αυτές που έκαναν την παρισινή Όπερα να τοποθετηθεί και να ακυρώσει την πρόσκληση που του είχαν κάνει για το ρόλο του Ζίγκφριντ στη «Λίμνη των Κύκνων» που θα έκανε πρεμιέρα τον Φεβρουάριο.

Ο Πολούνιν έκανε μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης «πρόσκληση» στους άντρες να «υψώσουν ανάστημα» και να συνειδητοποιήσουν ότι είναι «λύκοι, λιοντάρια και ηγέτες της οικογένειάς τους» την οποία οφείλουν να φροντίσουν. Σε άλλη ανάρτησή του έγραψε ότι στη σκηνή υπάρχει ήδη μπαλαρίνα, δε χρειάζεται να βρίσκονται δύο εννοώντας ότι ο γκέι χορευτής δεν έχει θέση στη σκηνή. «Ο άντρας πρέπει να είναι άντρας και η γυναίκα, γυναίκα» έγραψε.

Ο γεννημένος στην Ουκρανία χορευτής ένθερμος υποστηρικτής του Πούτιν, -του οποίου το πρόσωπο σε τατουάζ δεσπόζει στο στήθος του-  και του Τραμπ, έστρεψε την προσοχή του και στους υπέρβαρους συμβουλεύοντας τους ακόλουθούς του να τους χαστουκίζουν στο δρόμο, προκειμένου να τους ενθαρρύνουν με αυτόν τον τρόπο «να χάσουν λίπος». Ο χορευτής της όπερας του Παρισιού Αντριέν Κουβέζ έγραψε ότι «αυτός ο άνθρωπος δεν έχει καμία σχέση με εμάς» ενώ η καλλιτεχνική διευθύντρια των μπαλέτων Ορελί Ντιπόν ανακοίνωσε το περασμένο σαββατοκύριακο την απόλυσή του.

Ο Πολούνιν έγινε διάσημος παγκοσμίως για το εξαιρετικό ταλέντο του και πολλοί τον έχουν συγκρίνει με τον Νουρέγιεφ και τον Μπαρίσνικοφ. Πολλές φορές οι αυτοκαταστροφικές του παρορμήσεις έχουν συζητηθεί και τον κάνουν να φαίνεται αλαζόνας, αλλά έχει δουλέψει σκληρά προκειμένου να αποκαταστήσει το όνομά του στον κόσμο του μπαλέτου. Το βίντεο του τραγουδιού του Hozier “Take Me To The Church”, σε σκηνοθεσία του David LaChapelle στο οποίο χορεύει τον έκανε παγκοσμίως γνωστό και στον κόσμο που δεν παρακολουθεί μπαλέτο. Έκανε το ντεμπούτο του στον κινηματογράφο στο «Έγκλημα στο Οριάν Εξπρές» σε σκηνοθεσία Κένεθ Μπράνα, και στο Red Sparrow.