Την Τετάρτη 22 Μαΐου, πραγματοποιήθηκε στο κέντρο της πόλης η πιο φρέσκια έκθεση τέχνης. Ο industrial χώρος του The Loft, στο κέντρο της Αθήνας, γέμισε χρώμα, ζωντάνια και φρεσκάδα. Ο Φρεσκούλης, το brand που έχει πάθος για το φρέσκο και τα προϊόντα της γης και παίρνει το θέμα ποιότητα πολύ στα σοβαρά, κάλεσε σεφ, διαιτολόγους, food bloggers, δημοσιογράφους και συνεργάτες για μια παρουσίαση και γευστική δοκιμή των προϊόντων του.

Θέμα της έκθεσης, «Το φρέσκο είναι τέχνη» την οποία ο Φρεσκούλης γνωρίζει καλά εδώ και 15 χρόνια.

Τον περασμένο Οκτώβριο έγινε επαναλανσάρισμα της σειράς «σαλάτες λαχανικών» με αλλαγή των συσκευασιών που συνοδεύτηκε από την βραβευμένη τηλεοπτική καμπάνια «Από το χωράφι στο ράφι σε 24 ώρες».

Tο μοντέρνο design και η ανάδειξη των λαχανικών μέσα από τη διαφάνεια των νέων συσκευασιών, αποτέλεσαν έμπνευση για τη σειρά καταχωρήσεων «Το φρέσκο είναι τέχνη». Απεικονίζοντας με πολύ κοντινές λήψεις τα φύλλα λαχανικών αναδεικνύεται η φρεσκάδα, τα ζωντανά χρώματα και η υψηλή ποιότητά τους. Ταυτόχρονα, τονίζεται η δεξιοτεχνία και η σχολαστικότητα που χρειάζεται για να φτάσουν φρέσκα και άρτια τα λαχανικά στο ράφι μέσα σε 24 ώρες.

Ο Φρεσκούλης θα μπορούσε να είναι ο μανάβης της γειτονιάς που μας ξέρει και μας νοιάζεται, είναι όμως, ο σύγχρονος προμηθευτής σε ολόφρεσκα οπωρολαχανικά που φροντίζει με τις καινοτομίες και τις προτάσεις του να τρώμε σωστά. Για τον Φρεσκούλη, το φρέσκο είναι τέχνη, είναι υγεία, είναι καινοτομία, είναι συνεργασία, είναι εμπιστοσύνη.