Οι κάτοικοι της Νέας Υόρκης μέσα από ένα ντοκιμαντέρ μαθαίνουν την ιστορία του εξαώροφου κτιρίου στην 190 Bowery, γνωστό ως “The Bank”, που για δεκαετίες αποτελούσε ένα μυστήριο. Ο φωτογράφος ιδιοκτήτης του Jay Maisel μετακόμισε μετά από την παραμονή του εκεί για 48 ολόκληρα χρόνια.

Το αναγεννησιακού ρυθμού κτίσμα που είναι καλυμμένο με γκράφιτι και βρωμιά συχνά θεωρείται εγκαταλελειμμένο. Έμεινε αμετάβλητο, καθώς όλα γύρω του μεταμορφώνονταν και η περιοχή είναι σήμερα μία από τις πιο περιζήτητες της πόλης.

Ο διάσημος φωτογράφος Jay Maisel έμενε με τη γυναίκα και την κόρη του στο κτίριο των 36.000 τετραγωνικών ποδών από το 1966 έως το 2015,  εκεί που κάποτε στεγαζόταν η Germania Bank. Το προφίλ του κτιρίου είχε φωτιστεί από ένα άρθρο του περιοδικού New York Magazine το 2008, αλλά στην ουσία η ζωή του κτιρίου έγινε γνωστή το 2015, όταν το κτίριο πωλήθηκε και δημοσιεύθηκε η είδηση ​​της μετακίνησης του Maisel από τη γωνία των δρόμων Bowery και Spring.

Στο ντοκιμαντέρ “Jay Myself: Photography, the Bank, and Me” παρουσιάζεται ένα οικείο πορτρέτο του Maisel – το εργαστήριό του, η τεράστια συλλογή αντικειμένων του και η ζωή που έκτισε στο περίφημο κτίριο. Εκεί κρατούσε οργανωμένες τις συλλογές του και το ίδιο το εσωτερικό του κτιρίου του ήταν το μεγαλύτερο έργο του.

Ο Maisel αγόρασε το κτίριο, το οποίο σχεδιάστηκε από τον Robert Maynicke και ολοκληρώθηκε το 1899, για μόλις  102.000 δολάρια το 1966 και το πούλησε για το επιβλητικό ποσό των 55 εκατομμυρίων δολαρίων το 2015 – η συναλλαγή λέγεται ότι αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες αποδόσεις των επενδύσεων στη Νέα Υόρκη.

Πέρα από την αξία του σπιτιού ο Maisel για 48 χρόνια κράτησε τη μαζική συλλογή αντικειμένων-αρνητικών, μπαταριών, χρωματιστών γυάλινων φιαλών και ούτω καθεξής – σε περίπου 4.800 αρχειοθήκες. Ο φημισμένος φωτογράφος αναδημιουργούσε την ιδιοκτησία των 72 δωματίων με τη συλλογή και τις φωτογραφικές δημιουργίες του.

Η μετακίνηση του Jay Maisel από το 190 Bowery απαιτούσε τη χρήση 35 φορτηγών. Τώρα, μετακόμισε σε ένα αρχοντικό του Μπρούκλιν με όλη τη συλλογή του. Η συλλογή του είναι σαν διαλογισμός, μια πράξη αναζήτησης αντικειμένων, ένα γεγονός που είναι  είναι βαθιά συγκινητικό και συναισθηματικό και εμπνευσμένο ταυτόχρονα.