Η θεατρική σεζόν φτάνει στο τέλος της παραδοσιακά την Κυριακή των Βαΐων, αν και τα τελευταία χρόνια βλέπουμε όλο και πιο συχνά να συνεχίζονται ή και να ξεκινούν νέες παραστάσεις, λίγο μετά το Πάσχα. Ωστόσο, επειδή οι περισσότερες ολοκληρώνουν τον κύκλο τους στις 5 Απριλίου, εμείς συγκεντρώσαμε τα sos για εσάς!

«Μια θεατρική γιορτή, ένα υπόδειγμα θεάτρου συνόλου, μια καλοκουρδισμένη μηχανή μελετημένη μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια», έγραφε η drama queen Τώνια Καράογλου για το φημισμένο θεατρικό κείμενο «Ο Γάμος του Φίγκαρο». Το έργο του Πιερ Μπωμαρσαί, σε σκηνοθεσία Στάθη Λιβαθινού, που εντάσσεται στο πλαίσιο του κύκλου «Θέατρο στο Μέγαρο» είναι από τις πολύ δυνατές προτάσεις αυτής της σεζόν. Μέσα από την κωμωδία του Μπωμαρσαί, που γράφτηκε το 18ο αιώνα, αναδεικνύονται οι ιδεολογικοί προβληματισμοί του Διαφωτισμού, ενώ η παράσταση που παρουσιάζεται στο Μέγαρο Μουσικής, βασίζεται στην αυτοσχεδιαστική δυνότητα των πρωταγωνιστών.

o gamos tou figkaro
«Ο Γάμος του Φίγκαρο»

Η πρώτη συνεργασία του νεαρού σκηνοθέτη Δημήτρη Καραντζά με το Θέατρο της Οδού Κυκλάδων – Λευτέρης Βογιατζής εγκαινιάστηκε με το ανέβασμα του έργου «Φαέθων» του Δημήτρη Δημητριάδη, που παρουσιάζεται για πρώτη φορά στο ελληνικό κοινό. Με αναφορές στον Σαιξπηρικό Άμλετ, η δράση μεταφέρεται στο σύγχρονο Λονδίνο και συγκεκριμένα στο σπίτι μιας οικογένειας που προσπαθεί να επαναπροσδιορίσει τις σχέσεις της. a_faethon01-110

«Φαέθων»

Στο Θέατρο του Νέου Κόσμου συνεχίζονται οι παραστάσεις του έργου «Σταματία, το γένος Αργυροπούλου» του Κώστα Σωτηρίου, υπό τις σκηνοθετικές υποδείξεις του Βαγγέλη Θεοδωρόπουλου. Στο ρόλο της Σταματίας η Ελένη Ουζουνίδου, η οποία, όπως σημειώνει και η Τώνια Καράογλου «επιτυγχάνει μια αξιοσημείωτη, απολαυστική ερμηνεία, κεντημένη με τόση λεπτομέρεια όσο αυτή των εκατοντάδων σεμέν που αποτελούν το σκηνικό περιβάλλον της παράστασης». Η υπόθεση: Η γεννημένη στα μέσα της δεκαετίας του ’30, κόρη εύπορης και θρησκευόμενης ελληνικής οικογένειας, αδυνατεί να αποδεχτεί τη ζωή και έρχεται σε ρήξη με το περιβάλλον της.

σταματια
«Σταματία, το γένος Αργυροπούλου»

Τελευταία ευκαιρία να παρακολουθήσετε και την παράσταση «Ο Σωσίας» στο Θέατρο Ροές , βασισμένο στο ομότιτλο έργο του Φιόντορ Ντοστογιέφσκι. Την παράσταση επιμελείται και σκηνοθετεί η εικαστικός Έφη Μπίρμπα, ενώ τον πρωταγωνιστικό ρόλο κρατάει ο Άρης Σερβετάλης.

foto2_1685
«Ο Σωσίας»

Η Όλια Λαζαρίδου συνεχίζει στο Θέατρο Πορεία με τη θεατρική διασκευή του διηγήματος του Λ.Τολστόι «Από τι ζουν οι άνθρωποι». Τη μουσική υπογράφει ο Κωνσταντίνος Βήτα και το σκηνικό έχει επιμεληθεί η Κατερίνα Χριστίνα Μανωλάκου. Tα σύγχρονα κείμενα της παράστασης είναι της Όλιας Λαζαρίδου.

αποτιζουνοιανθρωποι
«Από τι ζουν οι άνθρωποι»

Το φετινό κύκλο των βραδινών παραστάσεων με υπότιτλο «Κακά αγόρια σε έργα με περίεργα ονόματα» κλείνει στο θέατρο Πόρτα η παράσταση «Mojo» του Τζεζ Μπάτεργουρθ σε σκηνοθεσία του Θωμά Μοσχόπουλου. Μια μαύρη κωμωδία με πυρετώδεις ρυθμούς και παραβολικές αναγωγές πάνω σε θέματα εξουσίας, ελέγχου και προδοσίας.

mojo
«Mojo»

Τέλος, στο Θέατρο Τέχνης Κάρολος Κουν στη Φρυνίχου παρουσιάζεται μέχρι και τις 6 Απριλίου η παράσταση «Μια μέρα, όπως κάθε μέρα, σε ένα διαμέρισμα από τα χιλιάδες διαμερίσματα της Αθήνας, αυτά με τα κουφώματα ασφαλείας και τους βολικούς καναπέδες τους, σε κατάσταση αμόκ. Ή η ανουσιότητα του να ζεις ή Η ανουσιότητα του να ζεις», σε κείμενο και σκηνοθεσία Λένας Κιτσοπούλου.

i anousiotita tou na zeis
«Η ανουσιότητα του ζεις»

Info:
– «Ο Γάμος του Φίγκαρο» μέχρι και τις 5 Απριλίου
– «Φαέθων» μέχρι τις 5 Απριλίου
– «Σταματία, το γένος Αργυροπούλου» μέχρι τις 5 Απριλίου
– «Ο Σωσίας» μέχρι τις 5 Απριλίου
– «Από τι ζουν οι άνθρωποι» μέχρι τις 29 Μαρτίου
– «Mojo» μέχρι τις 5 Απριλίου
– «Η ανουσιότητα του να ζεις» μέχρι τις 6 Απριλίου