Με τη μορφή μιούζικαλ και μαριονέτες στους πρωταγωνιστικούς ρόλους, ο διάσημος σκηνοθέτης με τα 4 Όσκαρ για την παραμυθένια «Μορφή του Νερού» ετοιμάζει το ριμέικ της πασίγνωστης ιστορίας κινουμένων σχεδίων του Πινόκιο για λογαριασμό του Netflix.

«Καμία μορφή τέχνης δεν επηρέασε περισσότερο τη ζωή μου και το έργο μου από τα κινούμενα σχέδια και ο Πινόκιο είναι ο χαρακτήρας με τον οποίο νιώθω περισσότερο συνδεδεμένος», δήλωσε ο Μεξικανός κινηματογραφιστής, ο οποίος θα αναλάβει το σενάριο, την σκηνοθεσία αλλά και την παραγωγή της προσαρμογής του γνωστού παιδικού παραμυθιού του Κάρλο Κολόντι, που έγινε διάσημο το 1940 από τη Disney.

O οσκαρικός καλλιτέχνης επέλεξε να τοποθετήσει τη δράση της ιστορίας του στην Ιταλία της δεκαετίας του 1930, παρουσιάζοντας τον Πινόκιο ως ένα μικρό, αθώο παιδί, που νιώθει παραμελημένο από τον πατέρα του και συνεχώς χάνεται μέσα σ’ έναν κόσμο που δεν μπορεί να εξηγήσει.

«Ήθελα πάντα να κάνω αυτήν την ταινία, όσο θυμάμαι τον εαυτό μου», τόνισε ο Γκιγιέρμο ντελ Τόρο, ο οποίος για το νέο του εγχείρημα θα συνεργαστεί με την εταιρεία Jim Henson Company, που δημιούργησε ο μάστερ των μαριονετών του Μάπετ Σόου και του Σέσαμι Στριτ.

Προσχέδια από την επερχόμενη παραγωγή.

Προσχέδια από την επερχόμενη παραγωγή.

Το όνειρο του να σκηνοθετήσει μια ταινία κινουμένων σχεδίων με πρωταγωνιστή τον Πινόκιο κρατά πολλά χρόνια, συγκεκριμένα απ’ το 2008, αλλά μια σειρά ατυχιών δεν επέτρεψαν την υλοποίηση του τότε. Το νέο non stop animation φιλμ πάντως, θα το σκηνοθετήσει μαζί με τον Μαρκ Γκούσταφσον, διευθυντή animation στο “Fantastic Mr. Fox” του Γουες Άντερσον.

Για την ιστορία, «Οι περιπέτειες του Πινόκιο: Η ιστορία μίας μαριονέτας» είναι μυθιστόρημα παιδικής λογοτεχνίας του Ιταλού συγγραφέα Κάρλο Κολόντι. Αρχικά, το πρώτο μισό του έργου ήταν μέρος μίας σειράς από το 1881 έως το 1883 και αργότερα ολοκληρώθηκε ως βιβλίο για παιδιά τον Φεβρουάριο του 1883. Η ιστορία μιλά για τις άτακτες περιπέτειες του Πινόκιο, μιας ζωντανής μαριονέτας, και του φτωχού του πατέρα, ενός ξυλογλύπτη που λέγεται Τζεπέτο. Έχει γεννήσει πολλά παράγωγα έργα τέχνης, όπως την ομώνυμη ταινία κινουμένων σχεδίων του Disney το 1940, καθώς και κοινότυπες ιδέες όπως η μεγάλη μύτη του ψεύτη.

Κεντρική Φωτογραφία: Danielle Levitt