Η μεγάλη κινηματογραφική γιορτή της Αθήνας, συνεχίζει να δίνει τις ανάσες δροσιάς, ψυχαγωγίας και πολιτισμού που όλοι χρειάζονται αυτές τις μέρες. Το Athens Open Air Film Festival συνεχίζει τις προβολές του, με ελεύθερη είσοδο για το κοινό, με μία σειρά από τις καλύτερες ταινίες του παγκόσμιου κινηματογράφου και πρεμιέρες στα ομορφότερα σημεία της πόλης.

Το πρόγραμμα του Ιουλίου ξεκινά με τη θρυλική ταινία του Τζον Σταλ «Ας την Κρίνει ο Θεός» (1945), στο αίθριο του Μουσείου Μπενάκη, την Τετάρτη 1η Ιουλίου και με την υποστήριξη της Πρεσβείας των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής στην Ελλάδα. Τη Δευτέρα 6 Ιουλίου, το Φεστιβάλ σε συνεργασία με την Tanweer παρουσιάζει το πολυαναμενόμενο «Magic Mike XXL» σε πρώτη προβολή αποκλειστικά για το φεστιβάλ, στο Ελληνίς Cinemax.

Η συνέχεια έρχεται την Τετάρτη 8 Ιουλίου με την ντελιριακή νυχτερινή οδύσσεια «Μετά τα μεσάνυχτα» του Μάρτιν Σκορσέζε στην Ταινιοθήκη της Ελλάδας. Στο πλαίσιο των εκδηλώσεων του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας Δήμου Αθηναίων, την Παρασκευή 10 Ιουλίου το Athens Open Air Film Festival παρουσιάζει στο Ανοιχτό Θέατρο Κολωνού, την ταινία του Γουίλιαμ Φρίντκιν, «Ο Άνθρωπος από τη Γαλλία». Οι ταινίες προβάλλονται με την υποστήριξη της Πρεσβείας των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής στην Ελλάδα.

Το πρόγραμμα συνεχίζεται με επτά ακόμα ταινίες μέχρι το τέλος του μήνα.

Αναλυτικά:

1. Ας την Κρίνει ο Θεός / Leave Her to Heaven (1945)
Τετάρτη 1η Ιουλίου | Μουσείο Μπενάκη

Σκηνοθεσία: Τζον Μ. Σταλ
Πρωταγωνιστούν: Τζιν Τίρνεϊ, Κόρνελ Γουάιλντ, Βίνσεντ Πράις, Τζιν Κρέιν
Έτος παραγωγής: 1945
Διάρκεια: 110′

Παρακινούμενο από μια υπόγεια ονειρική υφή, που δίνει εξωπραγματικές διαστάσεις στα δρώμενα και ενίοτε τα εξυψώνει στη σφαίρα του μυθικού, η ταινία είναι η εξιστόρηση ενός τρελού έρωτα, μιας βαμπιρικής αγάπης και μιας ολέθριας εμμονής, όπως τα φυγαδεύει πίσω από τη φαρμακερή ομορφιά της η Τζιν Τίρνεϊ και τα συλλαμβάνει μέσα στην παρανοϊκή all American καρτ ποστάλ του ο Τζον Σταλ, στην πιο διάσημη και μαζί ασυνήθιστη δημιουργία του.

2. Magic Mike XXL (2015)
Δευτέρα 6 Ιουλίου | Ελληνίς Cinemax

Σκηνοθεσία: Γκρέγκορι Τζέικομπς
Πρωταγωνιστούν: Τσάνινγκ Τέιτουμ, Τζο Μαγκανιέλο, Ελίζαμπεθ Μπανκς, Άντι Μακ Ντάουελ, Τζέιντα Πίνκετ Σμιθ
Έτος παραγωγής: 2015
Διάρκεια: 108′

Η παρέα που ξεσήκωσε το κοινό σε όλο τον κόσμο με την επιτυχία «Magic Mike» επιστρέφει. Αυτή τη φορά, οι Τσάνινγκ Τέιτουμ, Τζο Μανγκανιέλο, Ματ Μπόμερ, μαζί με παλιούς και νέους φίλους, ανεβάζουν ρυθμούς και παίρνουν τους δρόμους με μια νέα ιστορία, νέα όνειρα και φιλοδοξίες και τις πιο εντυπωσιακές και δυναμικές χορευτικές κινήσεις που έχει αποτυπώσει ο κινηματογραφικός φακός. Το 2012, στο απολαυστικό «Magic Mike» που λογίζεται ως η προτελευταία κινηματογραφική δουλειά του Στίβεν Σόντερμπεργκ ως σκηνοθέτη, πριν την ανακοίνωση της επ’ αόριστον απουσίας του από την ενεργό δράση, ένας παλαίμαχος στρίπερ μάθαινε τα μυστικά του επαγγέλματος σε ένα νεαρό ο οποίος ονειρευόταν για τον εαυτό του μια ζωή γεμάτη χλιδή, δόξα και γυναίκες. Τρία χρόνια μετά, στο «Magic Mike XXL», ο ήρωας επιστρέφει αποφασισμένος να αποχαιρετήσει οριστικά τον κόσμο της νύχτας και να αφοσιωθεί σε μια ήρεμη ζωή. Μέχρι να συμβεί αυτό, ωστόσο, ξεκινά για μια τελευταία περιοδεία μαζί με τους περισσότερους από τους παλιούς του συναδέλφους, συμφωνώντας να δώσει μαζί τους μια παράσταση που θα συζητιέται για καιρό.

3. Μετά τα Μεσάνυχτα / After Hours (1985)
Τετάρτη 8 Ιουλίου | Ταινιοθήκη της Ελλάδος

Σκηνοθεσία: Μάρτιν Σκορσέζε
Πρωταγωνιστούν: Γκρίφιν Νταν, Ροζάνα Αρκέτ, Λίντα Φιορεντίνο, Τέρι Γκαρ, Τζον Χερντ
Έτος παραγωγής: 1985
Διάρκεια: 97′

Η δημιουργία του Σκορσέζε δεν είναι ταινία τρόμου αλλά μια καφκικών διαστάσεων κωμωδία του παραλόγου όπου μερικοί από τους πιο αρχέγονους ανθρώπινους φόβους και κάμποσα υπαρξιακά άγχη χωρούν μέσα σε ένα σαρδόνιο παιχνίδι με την αγωνία και τις προσδοκίες του θεατή. «Διαφορετικοί κανόνες ισχύουν μόλις νυχτώνει» ενημερώνει σε κάποιο σημείο της ταινίας ένας από τους αμέτρητους χαρακτήρες που συναντά στην ιλιγγιώδη βραδυνή οδύσσειά του ο ήρωας. Ακολουθώντας την υπόσχεση ενός ερωτικού ραντεβού με μια αινιγματική ξανθιά, ένας προγραμματιστής ηλεκτρονικών υπολογιστών εγκαταλείπει την ασφάλεια του οικείου περιβάλλοντός του και κατηφορίζει σε μεριές της πόλης που του είναι παντελώς άγνωστες, ίσως επειδή πάντοτε φρόντιζε να τις αποφεύγει. Με το που πέφτει η νύχτα, όμως, η μεγαλούπολη μεταμορφώνεται σε έναν φαρμακερά σαγηνευτικό κόσμο που επιφυλάσσει τόσες υποσχέσεις, όσες και κινδύνους και η οποία παγιδεύει τον πανικόβλητο πρωταγωνιστή σε ένα παρανοϊκό και φοβικό κλοιό, αφήνοντας ως μοναδική παρηγοριά τον ερχομό του πρώτου πρωινού φωτός.

4. Ο Άνθρωπος από τη Γαλλία / The French Connection (1971)
Παρασκευή 10 Ιουλίου | Ανοιχτό Θέατρο Κολωνού

Σκηνοθεσία: Γουίλιαμ Φρίντκιν
Πρωταγωνιστούν: Τζιν Χάκμαν, Φερνάντο Ρέι, Ρόι Σάιντερ, Τόνυ Λο Μπιάνκο, Μαρσέλ Μποζουφφί, Μπιλ Χίκμαν
Έτος παραγωγής: 1971
Διάρκεια: 104′

Εξαίσιο δείγμα της αμερικανικής παραγωγής των ’70s και μνημειώδες ως προς τον αδιαπραγμάτευτα μηδενιστικό του χαρακτήρα, το βραβευμένο με πέντε Όσκαρ «Ανθρωπος από τη Γαλλία» αποτελεί επάξια τη σημαντικότερη δημιουργία του Γουίλιαμ Φρίντκιν. Οι προσπάθειες δυο αστυνομικών της Νέας Υόρκης να εντοπίσουν την έλευση μιας τεράστιας ποσότητας ναρκωτικών από την Ευρώπη και να κατατροπώσουν τον ασύλληπτο εγκέφαλο της επιχείρησης στάθηκε αφορμή για μια από τις συναρπαστικές περιπέτειες στην ιστορία του κινηματογράφου.

5. Φίλησέ με θανάσιμα (1955)
Δευτέρα 13 Ιουλίου | Πειραιώς 260

Σκηνοθεσία: Ρόμπερτ Όλντριζ

Τολμηρή για την εποχή της, μηδενιστική και σχεδόν παρανοϊκή σε θεματική και φόρμα, η ταινία «Φίλησε με Θανάσιμα» άλλαξε το είδος των αστυνομικών ταινιών, απέκτησε φανατικούς θαυμαστές, όπως ο Μάρτιν Σκορσέζε και άνοιξε το δρόμο σε μετέπειτα αναρχικά φιλμ όπως το «Fight Club» του Ντέιβιντ Φίντσερ.

Εξήντα χρόνια από την πρώτη κυκλοφορία της, το 5ο Athens Open Air Film Festival παρουσιάζει σε επετειακή προβολή μια από τις κορυφαίες ταινίες όχι μόνο του φιλμ νουάρ, αλλά και ολόκληρου του αμερικανικού σινεμά. Βασισμένος σε βιβλίο του Μίκι Σπιλέιν, ενός από τους σπουδαιότερους εκπροσώπους του αστυνομικού μυθιστορήματος, ο Ρόμπερτ Ολντριτζ («Τι Απέγινε η Μπέιμπι Τζέιν») παίρνει μια φαινομενικά στερεοτυπική πλοκή μυστηρίου και τη μεταμορφώνει σε μια εντελώς αντισυμβατική ταινία, η οποία παραμένει εξίσου μοντέρνα μέχρι σήμερα.

6. Η Κλεό από τις 5 έως τις 7 / Cléo de 5 à 7 (1962)
Τρίτη, 14 Ιουλίου, στις 21:30 | Cine Δεξαμενή

Σκηνοθεσία: Ανιές Βαρντά
Πρωταγωνιστούν: Κορίν Μαρτσάντ, Αντουάν Μπουρσεγιέ, Μισέλ Λεγκράν, Ντομινίκ Νταβρέ
Έτος Παραγωγής: 1962
Διάρκεια: 90′

Η Κλεό είναι μια νεαρή γαλλίδα τραγουδίστρια που χαίρει εκτίμησης και θαυμασμού από τους περαστικούς και τον περίγυρό της, ζει σε ένα υπερπολυτελές διαμέρισμα στο κέντρο του Παρισιού και έχει κάθε λόγο να νιώθει ευτυχισμένη. Όταν μαθαίνει, όμως, ότι της απομένει ελάχιστο περιθώριο ζωής, εξαιτίας μιας ανίατης ασθένειας, η όμορφη Κλεό θα χρειαστεί μέσα σε ένα ασφυκτικά σύντομο χρονικό διάστημα να αναθεωρήσει όλα όσα ήξερε, όλα όσα είχε συνηθίσει και όλα όσα ονειρευόταν και προσδοκούσε.

Στα πρώτα μόλις βήματα της Nouvelle Vague, η Ανιές Βαρντά παίρνει την πρωταγωνίστρια Κορίν Μαρτσάντ από το χέρι και περιπλανιέται στους δρόμους και στην καθημερινότητα μιας πανέμορφα φωτογραφημένης γαλλικής μητρόπολης, απλώνοντας στην οθόνη έναν υπαρξιακό στοχασμό σπάνιας ευαισθησίας. Φτιαγμένο με απόλυτη ελευθερία, συγχρονισμένο στην αέρινη μουσική του Μισέλ Λεγκράν ο οποίος κρατάει και ένα σύντομο ρόλο, το φιλμ αποτελεί διαχρονικά μια από τις ωραιότερες δημιουργίες του γαλλικού σινεμά. Χρήστος Πολίτης

7. Νοσφεράτου: Μια Συμφωνία Τρόμου / Nosferatu: Εine Symphonie des Grauens (1922)
Τρίτη, 21 Ιουλίου 2015 | Το Τρένο στο Ρουφ

Σκηνοθεσία: Φρίντριχ Βίλχελμ Μουρνάου
Πρωταγωνιστούν: Μάξ Σρέκ, Γκούσταβ Φον Βανγκενχάιμ, Γκρέτα Σρέντερ, Άλεξ Γκράναθ
Έτος παραγωγής: 1922
Διάρκεια: 94′

Μπορεί να γυρίστηκε στην αυγή του ίδιου του κινηματογράφου, να ολοκληρώθηκε με ελάχιστα μέσα και με όλους τους περιορισμούς του βωβού σινεμά, το «Νοσφεράτου» παραμένει, ωστόσο, η ωραιότερη και πιο παράξενα γοητευτική δημιουργία τρόμου που έγινε ποτέ. Επωφελούμενος από την παντελή έλλειψη ήχου, ο Μουρνάου βασίστηκε εξ’ ολοκλήρου στη δύναμη και την υποβολή των εικόνων.

Η ταινία του είναι μια μεγαλοπρεπής συμφωνία του άσπρου και του μαύρου, του άπλετου φωτός και του απέραντου σκοταδιού. Οι κιαροσκούρες αποχρώσεις των σκηνικών και της φωτογραφίας δημιουργούν εξαρχής ένα γνήσια νοσηρό και μακάβριο κλίμα και η ατμόσφαιρα του τρόμου διογκώνεται από την αληθινά απόκοσμη παρουσία του Μαξ Σρεκ στον ρόλο του αιμοδιψή κόμη.

Με τα αποκρουστικά χαρακτηριστικά του προσώπου του, την άγρια ματιά, το χλωμό αδύναμο παρουσιαστικό, τα μυτερά αυτιά και τα γαμψά νύχια, ο αινιγματικός αυτός ηθοποιός μοιάζει να προέρχεται κατευθείαν από τον κόσμο των νεκρών που, όπως κι ο απεχθής ήρωας, κατοικούν στις πιο αθέατες γωνιές γοτθικών πύργων παραδομένων στην υγρασία, αδημονούν για τον ερχομό της νύχτας και τρέμουν το πρώτο πρωινό φως.

Με κάθε βήμα και απειλητικό βλέμμα του σέρνει όλο και περισσότερο την ταινία στα απύθμενα σκοτάδια από τα οποία ξεπροβάλει. Κι όταν η ανατολή του ήλιου τον βρει νεκρό στο προσκέφαλο της γυναίκας που πόθησε περισσότερο (σε μια από τις αναρίθμητες σκηνές ανθολογίας του φιλμ), ξέρουμε ότι μαζί με την αυγή, το «Νοσφεράτου» ξημέρωσε και έναν ολόκληρο αιώνα κινηματογραφικής μυθολογίας τρόμου.

8. Δύσκολοι Αποχαιρετισμοί: Ο Μπαμπάς Μου / Hard Goodbyes: My Father (2002)
Τετάρτη, 22 Ιουλίου 2015 | Πεζόδρομο Διονυσίου Αρεοπαγίτου [απέναντι από το Μουσείο Ακρόπολης]

Σκηνοθεσία: Πέννυ Παναγιωτοπούλου
Πρωταγωνιστούν: Ιωάννα Τσιριγκούλη, Δέσπω Διαμαντίδου, Στέλιος Μάινας, Χρήστος Στέργιογλου, Γιώργος Καραγιάννης
Έτος παραγωγής: 2002
Διάρκεια: 113′

Τέλη της δεκαετίας του ’60, ένα δεκάχρονο αγόρι χάνει ξαφνικά τον πατέρα του και αρνείται να προσαρμοστεί στη νέα, τραγική πραγματικότητα, υιοθετώντας πεισματικά ανορθόδοξους τρόπους. Ο μικρός Ηλίας γράφοντας γράμματα στη γιαγιά του με το όνομα του πατέρα του και παίζοντας φανταστικά παιχνίδια μαζί του, θα βαλθεί να αποδείξει πως η απώλεια δεν είναι θέμα συνήθειας, όσο η μνήμη παραμένει ζωντανή.

Το σκηνοθετικό ντεμπούτο της Πέννυς Παναγιωτοπούλου είναι μία τρυφερή, συγκινητική ταινία που αντιπαραβάλει την πραγματικότητα και τη φαντασία με πανέμορφο τρόπο. Στο «Δύσκολοι Αποχαιρετισμοί: ο Μπαμπάς μου» σκιαγραφεί με λεπτότητα την αποδοχή της απώλειας και απαλύνει με το φακό της το βάρος του πένθους, δανειζόμενη την αυτόφωτη λάμψη του χαρισματικού Γιώργου Καραγιάννη, στο ρόλο του μικρού Ηλία.

Απόλυτα εναρμονισμένος με το ρεαλισμό, το χιούμορ και τα ευρήματα της αφήγησης, ο μικρός ηθοποιός κέρδισε το βραβείο Αντρικού ρόλου στο Φεστιβάλ του Λοκάρνο το 2002 και μαζί με το υπόλοιπο καστ που συμπληρώνουν οι Ιωάννα Τσιριγκούλη, Δέσπω Διαμαντίδου, Στέλιος Μάινας και Χρήστος Στέργιογλου, χρωματίζουν με ελπίδα το αδυσώπητο μαύρο της θλίψης.

9. The Rocky Horror Picture Show (1975)
Παρασκευή, 24 Ιουλίου 2015 | Άλσος Πετραλώνων

Σκηνοθεσία: Τζιμ Σάρμαν
Πρωταγωνιστούν: Τιμ Κάρι, Μπάρι Μπόστγουϊκ, Σούζαν Σάραντον
Έτος παραγωγής: 1975
Διάρκεια: 100′

Μια νύχτα με καταιγίδα, ένα νεόνυμφο ζευγάρι που μένει από λάστιχο στη μέση του πουθενά, ένας πύργος που κρύβει μέσα του τους πιο (κυριολεκτικά) ουρανοκατέβατους ενοίκους, ένας διαστημικός επιστήμονας με δερμάτινα και ζαρτιέρες που ετοιμάζεται να φέρει στον κόσμο το απόλυτο αρσενικό, ένας ευφορικός και ασταμάτητα παιχνιδιάρης εορτασμός της εξαλλοσύνης, του ηδονισμού, της πανσεξουαλικότητας και της ισοπέδωσης κάθε σοβαροφάνειας.

Μεταφορά του ομότιτλου ροκ μιούζικαλ από τη θεατρική σκηνή στη μεγάλη οθόνη, το «Rocky Horror Picture Show» ενώνει έναν απολαυστικό φόρο τιμής στα b movies φαντασίας και τρόμου της δεκαετίας του ’50 με την rock’n’roll ελευθεριότητα των seventies σε έναν απίθανα kinky και απενοχοποιημένα queer συνδυασμό για ανοιχτόμυαλους θεατές, αμετανόητα party animals και ορκισμένους εχθρούς κάθε πουριτανισμού.

Ταινία-φαινόμενο, με τον χαρακτηρισμό του απόλυτου cult movie στην ιστορία του σινεμά να έχει επάξια κερδηθεί και εκατομμύρια θεατές να έχουν μετατρέψει την παρακολούθησή της μέσα στα χρόνια σε μια ξέφρενη και λατρευτική τελετουργία μαζικής συμμετοχής, η θρυλική μουσικοχορευτική εξαλλοσύνη του Τζιμ Σάρμαν φιλοξενείται στο φεστιβάλ, σε επετειακή προβολή σαράντα χρόνων από την πρώτη της κυκλοφορία στις αίθουσες, για όσους θέλουν να την δουν για πρώτη ή για…πεντηκοστή φορά. Let’s do the time warp again!

10. Μπάρι Λίντον / Barry Lyndon (1975)
Τρίτη, 28 Ιουλίου 2015 | Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο

Σκηνοθεσία: Στάνλεϊ Κιούμπρικ
Πρωταγωνιστούν: Ράιαν Ο’ Νιλ, Μαρίζα Μπέρενσον, Πάτρικ Μαγκί, Χάρντι Κρούγκερ
Έτος παραγωγής: 1975
Διάρκεια: 184′

Βασισμένο στο μυθιστόρημα του Γουίλιαμ Μέικπις Θάκερεϊ, το μεγαλειώδες «Μπάρι Λίντον» διηγείται την αναρρίχηση ενός τυχοδιωκτικού άντρα στα αριστοκρατικά σαλόνια του 18ου αιώνα, την περιπετειώδη παραμονή του εκεί και τον βίαιο εξοστρακισμό του. Αυτό που εξιστορεί, παρ’ όλα αυτά, επί της ουσίας είναι η αιώνια τραγωδία του ανθρώπου που προσπαθεί να αλλάξει τη μοίρα του και καταλήγει να συντριβεί από αυτήν.

Με την όγδοη ταινία του, ο Κιούμπρικ προσφέρει ένα κομψοτέχνημα σεβαστού δραματουργικού βάρους και παροιμιώδους τελειομανίας, βοηθούμενος από την επαναστατική δουλειά του Τζον Άλκοτ στη διεύθυνση φωτογραφίας και προσπαθώντας να αναβιώσει τον παλιό κόσμο που επικαλείται με όσο το δυνατόν μεγαλύτερη αληθοφάνεια.

Με την υποδειγματική του εικονογράφηση και τα εκθαμβωτικά tableaux vivants που συλλαμβάνει, το «Μπάρι Λίντον» δίνει στον σκηνοθέτη το ρόλο του ζωγράφου, μετατρέπει την κάμερα σε μαγικό πινέλο και μεταμορφώνει την οθόνη σε καμβά πάνω στον οποίο αποτυπώνεται μια από τις πιο καλαίσθητες και επιβλητικές ταινίες εποχής που έγιναν ποτέ. Ταυτόχρονα, ένα από τα αριστουργήματα στην απαράμιλλη φιλμογραφία του Στάνλεϊ Κιούμπρικ.

11. H Ωραία και Το Κτήνος / The Bad and The Beautiful (1952)
Πέμπτη, 30 Ιουλίου 2015 στις 21:00 | Βυζαντινό Μουσείο
Λόγω της περιορισμένης χωρητικότητας του κήπου του Βυζαντινού Μουσείου κατά την είσοδο θα τηρηθεί αυστηρή σειρά προτεραιότητας (αριθμός ατόμων 500). Οι επισκέπτες μπορούν να προμηθεύονται τα δελτία αρίθμησης στην είσοδο του Μουσείου την ημέρα της προβολής από τις 19:00 έως τις 21:00

Σκηνοθεσία: Βινσέντε Μινέλι
Πρωταγωνιστούν: Κερκ Ντάγκλας, Λάνα Τάρνερ, Γουόλτερ Πίτζεον, Ντικ Πάουελ, Φρεντ Αμιέλ
Έτος παραγωγής: 1952
Διάρκεια: 118′

Ένας φιλόδοξος παραγωγός δεν θα διστάσει να χρησιμοποιήσει μια ηθοποιό, έναν σκηνοθέτη και έναν συγγραφέα στα πρώτα τους βήματα προκειμένου να εξασφαλίσει την ανέλιξή του σε μια περίοδο που γεννιέται και μεσουρανεί ζει η «βαριά» βιομηχανία του Χόλιγουντ, κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του ’50. Ένα τηλεφώνημά του, έπειτα από αρκετά χρόνια θα ενώσει ξανά τους τρεις, όταν τους ζητήσει να γυρίσουν μια ταινία μαζί του. Πλέον όμως, η δύναμη μοιάζει να έχει αλλάξει χέρια.

Σε μια από τις κορυφαίες ταινίες της λαμπρής καριέρας του, ο Βινσέντε Μινέλι, που είχε προλάβει να δώσει μεταξύ άλλων το «Ένας Αμερικανός στο Παρίσι» και το «Meet Me in St. Louis», στήνει όχι μόνο ένα πολυτελές δράμα αλλά καταφέρνει να κάνει ένα αιχμηρό και τρομερά εύστοχο σχόλιο πάνω στον αδηφάγο κόσμο του θεάματος και στους διψασμένους για επιτυχία και αναγνώριση ανθρώπους του.

Με έμμεσες αναφορές σε ένα σωρό σκηνοθέτες και ταινίες, 5 βραβεία Όσκαρ, μια ζηλευτή βασική ερμηνευτική τετράδα (Λάνα Τέρνερ, Ντικ Πάουελ, Μπάρι Σάλιβαν) και σημαιοφόρο τον Κερκ Ντάγκλας, το «The Bad and The Beautiful» παραμένει μέχρι και σήμερα η πιο καθαρή απεικόνιση ενός παρασκηνίου στο οποίο πολλοί θα ήθελαν να κρυφοκοιτάξουν.

Διαβάστε εδώ το αναλυτικό πρόγραμμα του φεστιβάλ (Ιούνιος – Ιούλιος – Αύγουστος – Σεπτέμβριος).

Όλες οι προβολές του φεστιβάλ ξεκινούν στις 21:00 και η είσοδος είναι ελεύθερη, ενώ τηρείται αυστηρά σειρά προτεραιότητας.