Το Spotify δεν είναι πια μια πλατφόρμα streaming μόνο μουσικής. Την Τετάρτη, 12 Ιουνίου, η εταιρεία ανακοίνωσε μια νέα playlist που συνδυάζει μουσική, ειδήσεις και περιεχόμενο ραδιοφωνικής μετάδοσης για πρώτη φορά σε έναν εξατομικευμένο τόπο. Η αλλαγή αυτή προσφέρει μια εναλλακτική του παραδοσιακού ραδιοφώνου και συγκεντρώνει πολλές υπηρεσίες σε μία πλατφόρμα. Η νέα αυτή προσθήκη ονομάζεται “Your Daily Drive”.

«Οι Αμερικανοί βρίσκονται πίσω από το τιμόνι για 70 δισεκατομμύρια ώρες τον χρόνο. Για να βοηθήσουμε να περάσει αυτός ο χρόνος ευχάριστα, τώρα μπορείτε να ενημερωθείτε για το τι συμβαίνει στον κόσμο και να ακούστε και μερικά κλασικά τραγούδια». αναφέρει η ανακοίνωση.

Η νέα playlist “Your Daily Drive” περιέχει σύντομες εκπομπές και ανακοινώσεις από μέσα ενημέρωσης όπως Wall Street Journal και NPR, μαζί με μια μίξη ήδη αγαπημένων για τον εκάστοτε χρήστη τραγουδιών, αλλά και νεότερων.

Πριν από λίγα χρόνια είχε γίνει ήδη ξεκάθαρο ότι το Spotify ήθελε να ανταγωνιστεί το παραδοσιακό ραδιόφωνο, όταν ο CEO και ιδρυτής Daniel Ek είχε δηλώσει πως επιδιώκει η εταιρεία του να κάνει ένα βήμα πέρα από τη μουσική. «Είμαι περήφανος για όλα όσα έχουμε καταφέρει, αλλά αυτό που δεν ήξερα όταν λανσάραμε την πλατφόρμα το 2008, ήταν ότι το μέλλον είναι ο ήχος, όχι απλά η μουσική», είχε δηλώσει τον Φεβρουάριο του 2019.

Το Spotify έχει άπειρα δεδομένα για τους χρήστες του, και ανάλογα αυτά, διαμορφώνει το περιεχόμενο που προσφέρει, γι’ αυτό και είναι αυτή τη στιγμή ο μεγαλύτερος ανταγωνιστής του ραδιοφώνου. Όλες οι πλατφόρμες streaming έχουν ήδη αξιοποιήσει τα κινητά τηλέφωνα και τις δυνατότητές τους· αυτή τη στιγμή στόχος είναι το αυτοκίνητο, που θεωρείται το μέλλον γι’ αυτές.