Ανατόμος της ελληνικής κοινωνίας, προκλητικός και απρόβλεπτος, εραστής του «εδώ και τώρα» και της στεγνής αλήθειας των χαρακτήρων, αιχμηρός σαν μαχαίρι που έρχεται να καθαρίσει την μπερδεμένη εικόνα της σύγχρονης ζωής και να αναδείξει την ουσία της, ανήσυχος και αντισυμβατικός, ο κύριος «Λούφα και Παραλλαγή» που γράφει και σκηνοθετεί τα κακώς κείμενα του Έλληνα και τις σκοτεινές πτυχές της ηλιόλουστης Ελλάδας για πάνω από τέσσερις δεκαετίες, καταφέρνοντας να εδραιώσει ένα πολύ προσωπικό ύφος και στυλ, επιστρέφει στο αγαπημένο του κινηματογραφικό πανί.

Στα 6 χρόνια που μεσολάβησαν απ’ την τελευταία του ταινία (Λούφα και Παραλλαγή: Σειρήνες στη Στεριά -2011), ο Νίκος Περάκης, είδε πολλά και αφουγκράστηκε ακόμα περισσότερα.  Η λοξή του ματιά, έμπειρη πλέον μετά από 15 ταινίες (Άρπα Colla (1982), Λούφα και Παραλλαγή (1984), Θηλυκή εταιρεία (1999), Σειρήνες στο Αιγαίο (2005), Ψυχραιμία (2007) κ.α.), που απέκτησε προσωπική ταυτότητα, αγαπήθηκε απ’ το ευρύ κοινό, αμφισβητήθηκε όπως κάθε αντισυμβατικό κοίταγμα  και εξαργύρωσε το… Success Story της με εισιτήρια που ξεπέρασαν το εκατομμύριο, επανακάμπτει για να μας διηγηθεί ένα χρονικό προδοσίας, συνωμοσίας, ίντριγκας και πάθους, μια γκρίζα κωμωδία για τα πρώτα χρόνια της ελληνικής κρίσης, ένα σκοτεινό παιχνίδι με πανίσχυρους παίκτες.

Η νέα του ταινία με τίτλο «Success Story» επιχειρεί μια λεπτή χειρουργική επέμβαση σ’ έναν όρο που όπως ο ίδιος τονίζει «έγινε συνώνυμο του απραγματοποίητου, της χίμαιρας, ακόμη και της αυταπάτης ή και της απλής απάτης, χωρίς την προσωπική αντωνυμία, ή μήπως λέγονται αυτοπαθείς;». Φαινομενικά πρόκειται για μια ιστορία τρελού πάθους και πόθου, που παράλληλα ξεδιπλώνει πολλές ιστορίες ίντριγκας και μισαλλοδοξίας. Ιστορίες που αφουγκράζονται την καθημερινότητα μιας ανεξάντλητης παθογένειας της ελληνικής κοινωνίας και την υπαρξιακή σύγχυση του χτυπημένου από την κρίση Έλληνα, τοποθετημένες στο όριο της κωμωδίας και του δράματος.

«Ήθελα να δείξω μέσα από μια ερωτική ιστορία, πώς αντιδρούν οι άνθρωποι όταν τους προδίδουν οι φιλοδοξίες τους, τους πιέζει το περιβάλλον κι απειλούνται τα κεκτημένα τους. Πώς βγάζουν τον χειρότερό τους εαυτό και γίνονται αδίστακτοι και ακραίοι. Πώς ο έρωτας αλλοιώνει τη κρίση και πώς η εξουσία τον χαρακτήρα», σχολιάζει η Κατερίνα Μπέη, σεναριογράφος της ταινίας.

Την γεμάτη ειρωνεία ταινία της για τα σύγχρονα δεινά μας, την έγραψε, όπως αποκαλύπτει, σε χρόνο dt. «Γενικά γράφω γρήγορα. Όταν έχω αποφασίσει το θέμα μου, ασχολούμαι στην αρχή αρκετά με τους χαρακτήρες κι όταν τους «ξεκαθαρίσω» πέφτω με τα μούτρα, μέρα νύχτα και το τελειώνω. Το συγκεκριμένο, ήταν ιδιαίτερη περίπτωση αφού το έγραφα για τον Νίκο Περάκη, που έχει πολύ συγκεκριμένη θεματολόγια και στίγμα κι έπρεπε λοιπόν να τηρεί κάποιες «προδιαγραφές». Όπως είναι φυσικό, το σενάριο πέρασε και μια δεύτερη φάση – κριτικής κι αυτοκριτικής – όταν το διάβασε ο Νίκος Περάκης, που έπρεπε να «απολογηθώ» για όλα όσα έγραψα, να αλλάξω κάποια πράγματα, να προσθέσω και να αφαιρέσω. Και βέβαια να γίνουν πιο αναλυτικές οι περιγραφές, δηλαδή να «σκηνοθετηθεί» κατά κάποιο τρόπο. Αυτή η φάση πήρε κάνα δίμηνο. Περίπου δηλαδή όσο και η πρώτη φάση».

Στην ιστορία της, o ψυχίατρος και συγγραφέας Παναγής Πάνδωρας (Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης) συναντά στα εγκαίνια του οικογενειακού πολιτιστικού κέντρου, τη νεαρή και φιλόδοξη απόφοιτο της σχολής του Εθνικού Τζωρτζίνα Τσελέπη (Φιόνα Γεωργιάδη) και ξεκινάει, κόντρα στα προγνωστικά, ένας «άνισος» έρωτας, δύο κόσμων που δύσκολα εφάπτονται. Όταν οι αυταπάτες και των δύο ματαιώνονται και τα παιχνίδια εξουσίας διαδέχονται το αρχικό τους πάθος, οι ήρωες μας φτάνουν στα όριά τους.

Στην αποδόμησή τους βοηθούν ο υπερφίαλος φαφλατάς δικηγόρος (Κωνσταντίνος Αβαρικιώτης), μια Αλβανίδα «σταρ Ελλάς» με τραύμα στο πόδι σε ξεκαθάρισμα λογαριασμών (Τζένη Θεωνά), ένας γόνος που από πλήξη βουλιάζει στις καταχρήσεις (Πάνος Μουζουράκης), η σύζυγός του που αναζητά συγκινήσεις σε «ενεργειακές» συνεδρίες (Βάσω Καβαλιεράτου), μία άσπονδη συμφοιτήτρια της Τζορτζίνας που διεκδικεί με πείσμα τον ρόλο της (Τόνια Σωτηροπούλου), δύο σωματοφύλακες σε λάθος ρόλο και λάθος timing (Νάσος Παπαργυρόπουλος και Ηλίας Βαλάσης), ένας Γεωργιανός εκτελεστής με υπαρξιακές αναζητήσεις (Αντρέας Κωνσταντίνου) και οι εκκεντρικοί και απρόβλεπτοι συγγενείς (Ευαγγελία Μουμούρη, Πάνος Κρανιδιώτης, Αννίτα Κούλη, Μαρία Αλιφέρη, Δημήτρης Πετρόπουλος).

Η νέα ταινία του Νίκου Περάκη Success Story, που έγραψε η Κατερίνα Μπέη και ντύνει μουσικά η Demy με το τραγούδι του Δημήτρη Κοντόπουλου «Στον Αέρα», βγαίνει στους κινηματογράφους στις 2 Νοεμβρίου 2017 από την Odeon.

Info:

Παραγωγή: Viewmaster Films
Σε συμπαραγωγή: FΕMEWAY LTD, ΕΡΤ, Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου, NOVA
Παραγωγοί: Κώστας Λαμπρόπουλος, Γιώργος Κυριάκος, Μάνος Κρεζίας, Νίκος Περάκης
Executive Producer: Γιώργος Παπαδάτος
Σκηνοθεσία: Νίκος Περάκης
Σενάριο: Κατερίνα Μπέη
Διεύθυνση Παραγωγής: Βαγγέλης Μπαλάφας

Ηθοποιοί: Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης, Φιόνα Γεωργιάδη, Πάνος Μουζουράκης, Τόνια Σωτηροπούλου, Τζένη Θεωνά, Κωνσταντίνος Αβαρικιώτης, Βάσω Καβαλιεράτου, Αννίτα Κούλη, Ανδρέας Κωνσταντίνου, Νάσος Παπαργυρόπουλος, Ηλίας Βαλάσης, Πάνος Κρανιδιώτης, Γιάννης Κοκιασμένος.
Συμμετέχει ο Δημήτρης Πετρόπουλος
Φιλική συμμετοχή: Μαρία Αλιφέρη, Ευαγγελία Μουμούρη, Μαρία Μπακοδήμου, Ορφέας Αυγουστίδης

Διεύθυνση Φωτογραφίας: Claudio Bolivar GSC
Μοντάζ: Κωνσταντίνος Αδρακτάς
Μουσική: Δημήτρης Κοντόπουλος
Σκηνογράφος: Λίνα Πάτσιου
Ενδυματολόγος: Βάσω Τρανίδου
Διανομή: ODEON
Είδος: Γκρίζα Κωμωδία