Χρόνια τώρα ακούμε πως η οικονομία της Ελλάδας στηρίζεται στον τουρισμό. Τι κάνουμε λοιπόν όταν δούμε τα σκούρα; Στοχεύουμε στην αναζωογόνηση της εικόνας της Ελλάδας ως τουριστικό προορισμό.

Αυτό σκέφτηκε και η ομάδα πίσω από το Up Greek Tourism, η οποία δημιούργησε ηλεκτρονικά billboard με αντιπροσωπευτικές εικόνες από την Ελλάδα, όπως ο Παρθενώνας, τα ελληνικά νησιά, ένα χαρούμενο κορίτσι, ένας σέρφερ μέσα από το απέραντο γαλάζιο και τις τοποθέτησε σε Νέα Υόρκη και Ουάσιγκτον.

Η δράση αυτή όχι μόνο κατάφερε να περάσει το ηχηρό της μήνυμα στους κατοίκους των δύο πόλεων, αλλά τράβηξε και τα βλέμματα μεγάλων ΜΜΕ όπως το BBC, το CNN και η εφημερίδα Guardian. Μετά από δύο επιτυχημένες δράσεις λοιπόν, η ομάδα του Up Greek Tourism συνεχίζει. Αυτή τη φορά στόχος είναι η επίτευξη ακόμη μεγαλύτερης προβολής μέσω της τοποθέτησης ενός ηλεκτρονικού billboard στο Piccadilly Circus του Λονδίνου. Το διαφημιστικό βίντεο που θα προβάλλεται στο billboard θα δημιουργηθεί από το βραβευμένο σχεδιαστή οπτικών μέσων Χάρη Τσέβη και θα προβάλλεται από την 1η Φεβρουαρίου 2013 στο Piccadilly Lite όλο το 24ωρο, επί δύο εβδομάδες. « Διαλέξαμε το Λονδίνο και το Piccadilly Circus γιατί είναι χαρακτηριστικό σημείο, εύκολα αναγνωρίσιμο διεθνώς, και επίκεντρο μιας χώρας που είναι επί χρόνια στην καρδιά του ελληνικού τουρισμού», τονίζει η Κατερίνα Σπέτσιου, Υπεύθυνη Σχεδίου της καμπάνιας του Λονδίνου.

Η καμπάνια ξεκίνησε ζωντανά και στοχεύει να συγκεντρώσει τουλάχιστον £12.000 σε διάρκεια μόνο τριών εβδομάδων, με συνεισφορές κοινωνικής δικτύωσης, μέσω της διαδικτυακής πλατφόρμας κοινωνικών συνεισφορών Loudsauce. Η εκστρατεία αποσκοπεί στην προώθηση του ελληνικού τουρισμού με δύο τρόπους: άμεσα, μέσω διαφήμισης σε ανοικτούς χώρους, και έμμεσα με αναζωογόνηση της συζήτησης στα ΜΜΕ και στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης.

Η πρωτοβουλία Up Greek Tourism ελπίζει ότι η προσπάθεια θα ανυψώσει την εικόνα της Ελλάδας ως τουριστικό προορισμό και θα εμπνεύσει και άλλους Έλληνες να υλοποιήσουν ανανεωτικές πρωτοβουλίες για να βοηθήσουν τη χώρα, δείχνοντας στον Κόσμο ότι οι Έλληνες παραμένουν ένα έθνος καινοτόμο, χαρούμενο και φιλόξενο.

Αν θέλετε κι εσείς να υποστηρίξετε την νέα προσπάθεια του Up Greek Tourism επισκεφθείτε τη σελίδα της δράσης στο Loudsauce. Κάθε προσφορά έχει αξία!