Ο ήχος του σώματος, η φωνή, η παράδοση: αρχέγονα συστατικά για μία πολύ σύγχρονη και πρωτοποριακή παράσταση, που συνδυάζει ρυθμό και κίνηση, μουσική και θέατρο, χωρίς κανένα άλλο μέσο, εκτός από το ίδιο το ανθρώπινο σώμα.

Μετά από τις sold out παραστάσεις στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης στο τέλος της προηγούμενης χρονιάς, το Bodyterranean-The Show επιστρέφει με επιπλέον παραστάσεις.

Ο Simone Mongelli και η ομάδα του παρουσιάζουν το Bodyterranean, έργο βασισμένο στο ομώνυμο άλμπουμ που ο Ιταλός καλλιτέχνης εξέδωσε στο τέλος του 2016, αποτέλεσμα μίας μακρόχρονης έρευνας πάνω στο πάντρεμα της σύγχρονης γλώσσας της Body Music με την αρχαία γλώσσα της παράδοσης της Ελλάδας και της Ιταλίας, όπου χρησιμοποίησε αποκλειστικά τους ήχους του σώματος και της φωνής.

Ένα έργο που πρωτοτυπεί στην Ελλάδα, και όχι μόνο, το οποίο έρχεται σαν συνέχεια της καλλιτεχνικής πορείας του Simone Mongelli, και της προσωπικής του έρευνας πάνω στο παραδοσιακό υλικό.

Στο άλμπουμ συνέπραξε με πολλούς καλλιτέχνες από την Ελλάδα και το εξωτερικό, από το διεθνή κύκλο της Body Music και από την εγχώρια σκηνή της παραδοσιακής και a cappella μουσικής, όπως τους Max Pollak, Bryan Dyer, Antwan Davis και Raùl Cabrera, την Αρετή Κετιμέ, την Μαρία Κώτη, τον Μάνο Αχαλινωτόπουλο (στα φωνητικά!), τον Αλέξανδρο Καψοκαβάδη, τα φωνητικά σύνολα Πλειάδες και Stringless, τους beat-boxers Word of Mouth, τον Θάνο Δασκαλόπουλο.

Για την υλοποίηση της παράστασης, ύστερα από διαδικασία ακρόασης, επέλεξε νέους και ταλαντούχους καλλιτέχνες και performers, με ειδικότητες στο παραδοσιακό τραγούδι, το χορό, την μουσική του σώματος και γενικά το performing, για να δημιουργήσει μία καινούργια, δυναμική ομάδα που υπόσχεται πολλά.

Το Bodyterranean είναι μία πλούσια, δυναμική παράσταση με κύρια συστατικά τον ρυθμό και την πολυρυθμία, τη μελωδία και την πολυφωνία, την κίνηση και την ατμόσφαιρα, και με επίκεντρο το σώμα.

Η παράσταση έκανε την πρεμιέρα της στην Αθήνα τον Οκτώβριο του 2017, στο πλαίσιο του IBMF, το μεγαλύτερο φεστιβάλ του είδους παγκοσμίως, με καλλιτεχνικό διευθυντή τον Keith Terry, σημειώνοντας μεγάλη επιτυχία κοινού και κριτικής.