Στην απομακρυσμένη έρημο Mojave των ΗΠΑ, βρίσκεται το εναλλακτικό λύκειο Black Rock, οι δάσκαλοι εκεί πιστεύουν ότι η ενσυναίσθηση, η αγάπη, η κατανόηση και η ανάπτυξη δεξιοτήτων είναι πιο σημαντικά εφόδια για το μέλλον των παιδιών απ’ ότι οι ακαδημαϊκές γνώσεις. Η ταινία παρακολουθεί την μάχη των εκπαιδευτικών ενάντια στις επιπτώσεις που έχει η φτώχεια στις ζωές των λεγόμενων «κακών παιδιών».

Κατά τη διάρκεια μιας σχολικής χρονιάς, ακολουθούμε τη διεθύντρια, Vonda Viland, του Black Rock, η οποία προσπαθεί να στηρίξει τρεις έφηβους που διατρέχουν κίνδυνο και που τα τραύματα της ζωής τους, τους δυσκολεύουν να πάρουν απολυτήριο. Για τους τρεις έφηβους πρωταγωνιστές, ένα νέο πατέρα που δεν μπορεί να υποστηρίξει την οικογένειά του, μια νεαρή γυναίκα που παλεύει με τη σεξουαλική κακοποίηση και έναν οργισμένο νεαρό άνδρα από ένα ασταθές σπίτι, το Black Rock είναι η τελευταία τους ευκαιρία όχι μόνο για να αποφοιτήσουν αλλά και να ξεφύγουν από το αίσθημα της απόρριψης που σχεδόν νομοτελειακά τους οδηγεί στο περιθώριο.

Το «The Bad Kids» δεν είναι απλά η ιστορία μιας δασκάλας που κάνει τη διαφορά. Είναι η διαφορετική οπτική, η εναλλακτική εκπαιδευτική προσέγγιση, που δείχνει πώς η δημόσια εκπαίδευση μπορεί να αντιμετωπίσει και να ενδυναμώσει τους εκπαιδευομένους στην προοπτική της διεκδίκησης μιας διαφορετικής ζωής. Μια τέτοια προσέγγιση μπορεί παράλληλα να  καταπολεμήσει τα τραύματα που έχει προκαλέσει η φτώχεια στις  ζωές των Αμερικανών μαθητών. Από τους σκηνοθέτες του ντοκιμαντέρ Lost in la Mancha, Keith Fulton και Lou Pepe.

Η ταινία απέσπασε το Ειδικό Βραβείο της Κριτικής Επιτροπής για Vérité Κινηματογράφο στο Φεστιβάλ του Sundance.

Μετά την προβολή θα ακολουθήσει συζήτηση με την Τίνα Νάντσου, Φυσικός Εκπαιδευτικός της Σχολής Χιλλ και τον Βασίλη Τσάφο, αναπληρωτή καθηγητή στο Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Ο Βασίλης Τσάφος έχει εργαστεί ως φιλόλογος σε σχολεία Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και ως Λέκτορας με θητεία στον Παιδαγωγικό Τομέα του Τμήματος Φιλοσοφίας Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών.  Διετέλεσε επίσης πάρεδρος με θητεία στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αθηνών την περίοδο 2004-2007.

Η προβολή γίνεται σε συνεργασία με το Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία, Εθνικό & Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών.