Ο Μανώλης Μπαμπούσης στη νέα ατομική του έκθεση, με τίτλο Eκτός Σχεδίου, παρουσιάζει ένα σύνολο έργων το οποίο αποτελείται από μια εγκατάσταση, σχέδια, φωτογραφίες, κείμενα του ίδιου του καλλιτέχνη και μια βιντεοπροβολή. Τα έργα αφορούν σκέψεις γύρω από τη μνήμη, την απώλεια, το περιβάλλον, τα εκτός σχεδίου, την αθην-απολη, τη φανταστική πόλη Μπαμπου – city και μια σειρά από μνημεία, όπως αυτό του νεκροταφείου των ανώνυμων καλλιτεχνών.

Ο επιμελητής της έκθεσης Αλέξιος Παπαζαχαρίας γράφει:

«…Τώρα όλα αυτά τα σχέδια αποτελούν τα προσχέδια και τις μακέτες μιας τόσο φανταστικής πόλης όσο και μιας πραγματικής κοινωνίας, για την οποία ο Μανώλης Μπαμπούσης θα ορίσει την επικοινωνία σαν ένα τείχος από τσιμέντο που υψώνεται πάνω στα εύθραυστα πόδια μιας ξύλινης καρέκλας.

Ένα αντιμνημείο της έλλειψης και της αδυναμίας, της απραξίας και της ανεπάρκειας. Σε αυτή την συνεχή πορεία των σχεδόν σαράντα ετών ο Μανώλης Μπαμπούσης, εκτός της φωτογραφικής του δουλειάς, δεν σταμάτησε ποτέ να στοχάζεται γύρω από την αρχιτεκτονική, να σχεδιάζει και να κατασκευάζει…..

Οι ανώνυμοι καλλιτέχνες του, άλλοτε καυστικοί κριτές μιας απογοητευτικής πραγματικότητας, άλλοτε αρχιτέκτονες μιας ουτοπίας, διαπραγματεύονται τους όρους της συμβίωσης μέσα σε μια κοινωνία που μοιάζει να παρατηρεί τα προβλήματά της με απάθεια. Οι ανώνυμοι προτείνουν τα νέα μνημεία και θεσμούς: το Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Κλοπής, δίνοντας στην κλοπή μια θέση στην επίσημη ιστορία, το τουριστικό λεωφορείο της διαδρομής της διαφθοράς, το μαγαζί που δεν πουλάει τίποτα, το αρχιτεκτονικό μνημείο που είναι ταυτόχρονα γερανός και ικρίωμα, τα σιντριβάνια από τα οποία υψώνονται μικρόφωνα αντί για νερά. Οι ανώνυμοι καλλιτέχνες σήμερα παρουσιάζουν την καλλιτεχνική πρακτική του Μπαμπούση, με το σχέδιο, την αρχιτεκτονική, τον λόγο, την φωτογραφία, την γλυπτική εγκατάσταση, ως τα πεδία εκείνα που θα επιτρέψουν την αναδιοργάνωση του κόσμου και θα συνδέσουν το έργο του συνολικά…».