Δύο σχήματα με Έλληνες και ξένους μουσικούς σε μια μοναδική βραδιά. Ο Κο Ισικάουα, ο Γιώργος Βαρουτάς και ο Νίκος Σιδηροκαστρίτης μετά τον δίσκο “Chronostasis” (2017), συναντιούνται ξανά στο Improv 2 στη Μικρή Σκηνή της Στέγης στις 19 Ιανουαρίου και αφηγούνται ηλεκτρoακουστικές ιστορίες που κινούνται ανάμεσα στον αρχαίο και τον ψηφιακό χρόνο. Ήχοι αρχέγονοι όσο και ο κόσμος μας, όπως του ξύλου και των χορδών, συνδυάζονται με ηλεκτρονικούς. Τοπία της Ελλάδας και της Ιαπωνίας συγχωνεύονται. Νέες ηχητικές γεωγραφίες πλάθονται πάνω στη σκηνή, με μοναδικούς μάρτυρες εμάς.

Η συνάντηση της Ζωής Ευσταθίου και του Γιεγκίλ Κάλμαν γίνεται πάνω από τα πλήκτρα: προετοιμασμένο «πειραγμένο» πιάνο για την πρώτη και modular synthesizers για τον δεύτερο. Μαζί δημιουργούν ένα ηχητικό περιβάλλον όπου τα όρια μεταξύ ακουστικής και ηλεκτρονικής μουσικής χάνονται. Μέσα από την αλληλεπίδραση και τον αυτοσχεδιασμό, το ντούο λαξεύει νέα, μαγικά ηχητικά αντικείμενα. Θα παρουσιαστεί για πρώτη φορά στην Ελλάδα η νέα τους σύνθεση, με τίτλο «Αθρόα».

Ο κόσμος της αυτοσχεδιαστικής μουσικής είναι ευρύτατος και συνενώνει χώρους που δεν φανταζόμαστε. Ο παραδοσιακός δεξιοτέχνης μουσικός στο πανηγύρι αυτοσχεδιάζει. Το ίδιο και οι λαϊκοί οργανοπαίκτες στο πάλκο. Ακόμα και οι συνθέτες κλασικής μουσικής, στα κοντσέρτα και τις σονάτες τους, άφηναν χώρο στον μουσικό να ξεδιπλώσει την τέχνη του – η περίφημη καντέντσα. Σε μια εποχή κατά την οποία τα όρια μεταξύ των ειδών είναι όλο και πιο δυσδιάκριτα, οι μουσικοί μπορούν να συνδυάσουν στους αυτοσχεδιασμούς τους ακόμα και όλα τα είδη που αναφέραμε.

Σε αυτή την κατεύθυνση κινούνται και οι δύο μουσικές συναντήσεις στη Στέγη. Το ένα σχήμα αποτελούν ο Κο Ισικάουα, σολίστας της παραδοσιακής ιαπωνικής μουσικής, ο Γιώργος Βαρουτάς, κιθαρίστας που ερευνά την ανάπτυξη εναλλακτικών προσεγγίσεων στην κιθάρα, και ο Νίκος Σιδηροκαστρίτης, δεξιοτέχνης των κρουστών που στον ήχο του συνδυάζει την τζαζ με την ελληνική μουσική παράδοση.
Στο δεύτερο σχήμα, η Ζωή Ευσταθίου, πιανίστρια και συνθέτρια με σπουδές στο κλασικό και το τζαζ πιάνο, συναντά τον Σουηδό Γιεγκίλ Κάλμαν, έναν εκλεκτικό μουσικό που ταλαντεύεται ανάμεσα στην πειραματική και την παραδοσιακή μουσική.