Η έκθεση με τίτλο «Isamu Noguchi: Ανάμεσα σε Ανατολή και Δύση» θπεριλαμβάνει 76 εκθέματα, εκ των οποίων 42 γλυπτά, 34 σχέδια και προσχέδια, και, επιπλέον, αντικείμενα ντιζάιν και σειρά φωτογραφιών από σκηνικά για παραστάσεις και δημόσια έργα που πραγματοποιήθηκαν σε δικά του σχέδια στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής, την Ιαπωνία και σε διάφορες χώρες της Ευρώπης.
Η θεματική της έκθεσης εξερευνά ουσιαστικά την μεταιχμιακή οπτική του Isamu Noguchi μεταξύ Ανατολής και Δύσης, λόγω της διπλής αμερικανοϊαπωνικής του καταγωγής, τον τρόπο δηλαδή που αξιοποιεί δημιουργικά στο έργο του ταυτόχρονα στοιχεία από τον συναισθηματισμό της Ανατολής και τον ορθολογισμό της Δύσης ή αλλιώς, τον «κανόνα» της Δύσης και την «συγκίνηση» της Ανατολής, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει ο κύριος Κυριάκος Κουτσομάλλης, Διευθυντής του Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης του Ιδρύματος Βασίλη και Ελίζας Γουλανδρή και προσθέτει: «Ανάμεσα στον συναισθηματισμό της Ανατολής και τον ορθολογισμό της Δύσης, ο Ιsamu Noguchi ενσάρκωσε στην τέχνη το όραμα του ήρεμου κάλλους, ενώ την ίδια στιγμή επιχείρησε ανατροπές που έφεραν την τέχνη στον κοινωνικό χώρο».

Στη γλυπτική η διπλή καταγωγή του Noguchi εκφράστηκε με τον δημιουργικό συνδυασμό ετερόκλητων στοιχείων που “παντρεύουν” τους δύο πολιτισμούς. Εκτός από την αφαίρεση του Brancusi και την αρχαία ελληνική γλυπτική, ο Noguchi επηρεάστηκε εξίσου από τον βιομορφισμό των σουρεαλιστών και την ανατολική καλλιγραφία. Παρά το γεγονός ότι κατά καιρούς συνεργάστηκε με πολλούς καλλιτέχνες από διαφορετικές «σχολές» και μέσα, δεν προσχώρησε ποτέ σε κάποιο συγκεκριμένο καλλιτεχνικό κίνημα.

Στη διάρκεια της μακράς πορείας του απεικόνισε το σύγχρονο με την καθαρότητα, την λιτότητα και την απλότητα του αρχαϊσμού, ανάπλασε τοπία, κήπους, παιδότοπους και χώρους αναψυχής σε διάφορες χώρες της Ασίας και της Αμερικής και σκηνογράφησε παραστάσεις μοντέρνου χορού, με συνεργάτες μερικούς από τους σημαντικότερους χορογράφους, όπως η Martha Graham, με την οποία είχαν μακροχρόνια συνεργασία, ενώ τα πρωτοποριακά αντικείμενα που σχεδίασε επηρέασαν σε μεγάλο βαθμό το σύγχρονο ντιζάιν.