Μια συναυλία πρόκληση μας καλεί να ακούσουμε Τρία πασίγνωστα Τρίο Αλλιώς. Όλα ξεκίνησαν από την κορνίστρια Rose Marie French, η οποία στο πλαίσιο της διδακτορικής της διατριβής μετέγραψε για κόρνο το βαθύτατα εκφραστικό Τρίο του Μπετόβεν, το λυρικό, οπερατικού χαρακτήρα Παθητικό Τρίο του Γκλίνκα και το ρομαντικό Τρίο του Μπραμς.
Τα δημοφιλή αυτά έργα αρχικά είχαν γραφτεί για κλαρινέτο, τσέλο και πιάνο. Και είναι αυτό το ιδιαίτερο και απαιτητικό στοιχείο που κάνει τη συναυλία τόσο ξεχωριστή καταρχάς για τον διεθνώς καταξιωμένο Κώστα Σίσκο, Κορυφαίο Α΄στα Κόρνα της Κρατικής Ορχήστρας Αθηνών.
Μαζί του η αναγνωρισμένη τσελίστα Ήβη Παπαθανασίου και ο διακεκριμένος πιανίστας και ακαδημαϊκός Κώστας Χάρδας θα συνδιαλλαγούν με την πρώιμη σύνθεση του Μπετόβεν, το επηρεασμένο από την ιταλική όπερα έργο του Γκλίνκα αλλά και τη δημιουργία ωριμότητας του Μπραμς – ο οποίος συνέθεσε μαγεμένος από τον ήχο ενός κλαρινετίστα, τον οποίο αποκαλούσε «Το αηδόνι μου».
Το πρόγραμμα με μια ματιά
Λούντβιχ βαν Μπετόβεν (1770–1827)
Τρίο με κλαρινέτο σε σι ύφεση μείζονα, έργο 11
Μιχαήλ Γκλίνκα (1804-1857)
Trio Pathétique
Γιοχάνες Μπραμς (1833–1897)
Τρίο με κλαρινέτο σε λα ελάσσονα, έργο 114