www.elculture.gr
ΤΕΥΧΟΣ 472 • 7 - 13 Μαρτίου 2018
Δείτε αυτό το newsletter online
Editorial
«Ανάμεσα»: Η εικαστικός Έφη Σκαρβελάκη εκθέτει φωτογραφίες και γλυπτά | Φωταγωγός

 

Ενενηκοστά βραβεία Όσκαρ, υπερήλικοι παρουσιαστές που συνέκριναν την ηλικία τους με του Όσκαρ (που όπως σημείωσε ο Τζίμι Κίμελ είναι ο πιο αγαπητός και αξιοσέβαστος άνδρας στο Χόλιγουντ, γιατί έχει τα χέρια του εκεί που μπορεί να τα βλέπει κανείς, δεν μιλά ποτέ αγενώς και κυρίως δεν έχει γεννητικά όργανα), αναφορές από βραβευμένους σε μανάδες που είναι ενενήντα πλας, ανάμεσα τους και από τον Αλεξάντερ Ντεσπλά, που βραβεύτηκε για την υπέροχη μουσική του στη «Μορφή του Νερού», στην Ελληνίδα μητέρα του, αναφορές ξανά και ξανά σε γυναίκες υποψήφιες, ειδικά στη σκηνοθεσία που οι υποψηφιότητες γυναικών σπανίζουν πάρα πολύ και στη διεύθυνση φωτογραφίας που ήταν η πρώτη υποψηφιότητα στην ιστορία του θεσμού, αισθητά λιγότερες πάντως αναφορές στα σκάνδαλα σεξουαλικής παρενόχλησης από ό,τι στις Χρυσές Σφαίρες, βραβείο πρωτότυπου σεναρίου στο «Tρέξε!» του Τζόρνταν Πιλ και όχι στις «Τρεις Πινακίδες έξω από το Έμπινγκ, στο Μιζούρι» του Μάρτιν ΜακΝτόνα, ίσως γιατί πριμοδοτήθηκε ως αυθεντικότερη η από τα μέσα ματιά στον ρατσισμό από την από τα έξω, αναμενόμενα και μαζί δίκαια βραβεία στους ηθοποιούς, τα μεγάλα βραβεία στην «Μορφή του Νερού», ο σωστός φάκελος αυτή τη φορά στα χέρια του Γουόρεν Μπίτι και της Φαίη Ντάναγουέι, όχι η πιο συναρπαστική, η πιο συγκινητική ή η πιο αστεία τελετή, αλλά αν μη τι άλλο η τελετή μιας χρονιάς με αξιοπρεπέστατη σοδειά ταινιών.

 

Γράφει ο old boy

 
 
{unsubscribe}Αν δεν επιθυμείτε να λαμβάνετε εβδομαδιαία ηλεκτρονική ενημέρωση από το ελcmag πατήστε εδώ{/unsubscribe}