www.elculture.gr
ΤΕΥΧΟΣ 519 • 13 - 19 Φεβρουαρίου 2019
Δείτε αυτό το newsletter online
Editorial
Δείτε όλα τα ελληνικά ντοκιμαντέρ του 21ου Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης | Photo: "Άκρα" της Δήμητρας Μπαμπαδήμα

“Take me to church”, το χιτ του 2014 λέγεται επίσημα ότι θ’ ακουστεί live απ’ τη γρέζικη φωνή του Hozier στην Πλατεία Νερού, με τα καλοκαιρινά και ανοιξιάτικα φεστιβάλ να ανακοινώνουν ονόματα που έρχονται στη χώρα μας και την έναρξη των προπωλήσεων να σε βάζουν σε ένα μουσικό πρόγραμμα, με συναυλίες κατά νου και σημειώσεις σε ημερολόγια. Τα γραπτά μένουν, όπως ξέρουμε και χρωματίζονται αναλόγως τη στιγμή, σε αντίθεση με την άυλη τελειότητα των πληκτρολογημένων γραμμάτων. Τις πολύχρωμες αυτές, αυθόρμητες ατασθαλίες σημειώσεων ο Γιώργος Φλωράκης έβαλε σε τάξη και εκθέτει τα προσωπικά του σημειώματα, αυτά που τον καθοδηγούν στα κλασικά ραδιοφωνικά πρωινά του Τρίτου.

Απ’ τον πρωινό Mozart πίσω πάλι στην εκκλησία, ραντεβού στο καφέ Scientifique συζητώντας με όπλο την Εντομολογία για τον «Άη Στράτη» της Λήμνου αφηγώντας μια αληθινή ιστορία «πολέμου» με τις ακρίδες και τη μάχη για την εξολόθρευσή τους στο νησί. Ενώ σαν το πιο ενοχλητικό έντομο μοιάζει πλέον το ΕΜΣΤ για το αρμόδιο Υπουργείο, που διευθυντή δε βρίσκει, όλο «τριγυρίζει» και βουίζει από ζητήματα. Ένα φάντασμα στη Συγγρού με το κτίριο στα κόκκινα αδειανό από σύγχρονη τέχνη, σ’ ένα φρενήρες love story με επιτροπές, γραφειοκρατία κι εμάς ευελπιστώντας σ’ ένα happy end.

 

ελit της εβδομάδας: «Ο ήλιος βγαίνει μες στα μάτια σου» στο «Σ’ αγαπώ» της Τζένης Βάνου αλλιώς από τους Μonsieur Minimal και Hiras.

 Γράφει η Κατερίνα Παρρή

 
 
{unsubscribe}Αν δεν επιθυμείτε να λαμβάνετε εβδομαδιαία ηλεκτρονική ενημέρωση από το ελcmag πατήστε εδώ{/unsubscribe}