www.elculture.gr
ΤΕΥΧΟΣ 552 • 23 - 29 Οκτωβρίου 2019
Δείτε αυτό το newsletter online
Editorial
“One”: Η έκθεση του Κωνσταντίνου Έσσλιν στην γκαλερί Genesis | 24 Οκτωβρίου - 16 Νοεμβρίου 2019

Με την «Ιστορία γάμου» που εντυπωσίασε στο Φεστιβάλ Βενετίας ανοίγει το 60χρονο πλέον Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης. Η ιστορία αγάπης και χωρισμού του Νόα Μπάουμπακ ανάμεσα στον Άνταμ Ντράιβερ και την Σκάρλετ Γιόχανσον, αποπνέει κάτι από τις κατά Μπέργκμαν «Σκηνές από ένα γάμο», ενώ όπως φαίνεται διεκδικεί και οσκαρικές αξιώσεις. Κάτι τέτοιο υπόσχονται και τα καθηλωτικά «Παράσιτα» του Μπονγκ Τζουν-χο που ήδη γεμίζουν τις δυο αίθουσες της Αθήνας, όπου προβάλλονται καθώς και το Ολύμπιον στη Θεσσαλονίκη. Παράλληλα, στη σκοτεινή αίθουσα συνεχίζεται η κινηματογραφική δεινότητα του Τζόκερ με παρεμβατικές σκηνές reality αυτή τη φορά, που μας υπενθυμίζουν ότι ο νόμος όταν δεν τηρείται με γνώμονα το κέρδος, ίσως φέρει ένα γαϊτανάκι συμπεριφορών, δηλώσεων και σχολιασμών που μπορεί όλοι να έχουν το δίκιο και το άδικό τους αλλά όλα ίσως να είχαν αποφευχθεί αν εξαρχής το «σιγά μωρέ ποιος θα μας ελέγξει» δεν ήταν τόσο παρών στην καθημερινότητά μας. Σαν τον καπνό που φουμάρει ο διπλανός σου και σε ενοχλεί τόσο παράνομα.

 

ελit της εβδομάδας: «Ο Αλέξης Ακριθάκης και το Βερολίνο. Η σημασία της DAAD και του Berliner Künstlerprogramm για τους καλλιτέχνες και την πόλη» σε μία ανοιχτή συζήτηση


Γράφει η Κατερίνα Παρρή

 
 
{unsubscribe}Αν δεν επιθυμείτε να λαμβάνετε εβδομαδιαία ηλεκτρονική ενημέρωση από το ελcmag πατήστε εδώ{/unsubscribe}