Η χορογράφος Μαριάννα Καβαλλιεράτου παρουσιάζει τη νέα της δουλειά “South seas or other storie”/ «Νότιες θάλασσες ή άλλες ιστορίες», για 4 μοναδικές παραστάσεις, από τις 26 έως τις 29 Μαΐου στο Σύγχρονο Θέατρο.

Η ζωή στην «εποχή της αβεβαιότητας» φαίνεται πως επιβάλλει μία αίσθηση αέναης κίνησης και ρευστότητας. Ζητείται συνεχώς κανείς να επανεξετάζει, να επαναδιαπραγματεύεται, να επανατοποθετείται, να αναπροσαρμόζεται, να ανασυντάσσεται, να αναθεωρεί.

Ταυτόχρονα, οφείλει να βρίσκει χρόνο για να αναστοχάζεται, να ανακαλεί, να ανακαλύπτει, να αναπολεί. Ποιες πληθυντικές συνθήκες/ενέργειες ονομάζει αυτό το «ανά» και πώς μπορούν να γίνουν οδηγοί για μία χορογραφία;

Πέντε χορευτές αναζητούν τις εντάσεις αυτής της συνεχούς [μετα]κίνησης από το θεωρώ στο αναθεωρώ, από το πλάθω στο αναπλάθω, από το ταράσσω στο αναταράσσω, από το δομώ στο αναδομώ, από το καλύπτω στο ανακαλύπτω… Ανασυνθέτουν το υλικό του έργου, που έτσι ποτέ δεν επαναλαμβάνεται, ενώ επιτρέπουν, στις ιστορίες που υπάρχουν ή συμβαίνουν ήδη εκεί, να αναδύονται και να [επαν]εμφανίζονται.

Μαριάννα Καβαλλιεράτου Σύγχρονο Θέατρο 2022

©Pinelopi Gerasimou

Βιογραφικό Μαριάννας Καβαλλιεράτου

Η Μαριάννα Καβαλλιεράτου σπούδασε χορό και χορογραφία στο The Place – London Contemporary Dance School και συνέχισε τις σπουδές της, με την υποτροφία του Ιδρύματος Ωνάση, στο SUNY Purchase στη Νέα Υόρκη.

Από το 1992 μέχρι και σήμερα, έχει συνεργαστεί με το σκηνοθέτη και εικαστικό καλλιτέχνη Robert Wilson, στο Watermill Center (Νέα Υόρκη), όπως και στις παραγωγές του ίδιου: T.S.Eliot, Une Femme Douce, Persephone, The Days Before DD&D III, Wings on Rock, Prometheus, Relative Light, Alceste (Christoph Willibald Gluck), Odyssey και Sonnets.

Μαριάννα Καβαλλιεράτου Σύγχρονο Θέατρο 2022

©Pinelopi Gerasimou

Ως χορογράφος, έχει παρουσιάσει τη δουλειά της διεθνώς, με τη στήριξη οργανισμών όπως: Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση, Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου, Spoleto Festival, Υπουργείο Πολιτισμού και ΝΕΟΝ, για τα έργα: Ever After, Bastet, Τhey, Stations, Recalculate, Auto Run, Moment, καθώς και site specific έργα στην Ελλάδα και την Νέα Υόρκη. Η συμμετοχή της στο As One/Marina Abramovic (Μουσείο Μπενάκη), με την επιμέλεια του ΝΕΟΝ, στα πλαίσια επιτέλεσης του έργου μακράς διάρκειας ‘Δέρμα’, ήταν καθοριστικής σημασίας.

Παράλληλα με την δημιουργική της πορεία, έχει διδάξει σύγχρονο χορό και χορογραφία, στην ΚΣΟΤ, στο Watermill Center NY και στη Ραλλού Μάνου, όπως και σε επαγγελματικές Δραματικές σχολές. Έχει ακόμη παρουσιάσει μια σειρά εργαστηρίων στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

Η δουλειά της είναι ανθρωποκεντρική. Εστιάζει στην εξερεύνηση της δυναμικής της προσωπικότητας των συνεργατών της, εμπλουτίζοντας την δύναμη της υπόστασής τους σε ατομικό αλλά και συλλογικό επίπεδο.