Ο Βέλγος Ίβο Βαν Χόβε, σκηνοθέτης με σημαντική ένας από τους σημαντικότερους σήμερα σκηνοθέτες της παγκόσμιας σκηνής, με πυκνή παρουσία στα μεγαλύτερα θέατρα και φεστιβάλ στην Ευρώπη και τις ΗΠΑ, είναι από το 2001 διευθυντής του Toneelgroep (Τονήλγκρουπ) του Άμστερνταμ, του μεγαλύτερου θεάτρου ρεπερτορίου της Ολλανδίας, με το οποίο επισκέπτεται για πρώτη φορά την Ελλάδα. Εκτός από την ενασχόλησή του με σημαντικά έργα του κλασικού και σύγχρονου ρεπερτορίου (Φαίδρα, Η τριλογία του Παραθερισμού, κ.ά), τα τελευταία χρόνια έχει συστηματικά ασχοληθεί με τη σκηνική απόδοση σημαντικών κινηματογραφικών έργων, ειδικά του νέου κινηματογράφου των δεκαετιών του ‘60 και του ‘70: Θεώρημα του Παζολίνι, Κραυγές και ψίθυροι του Μπέργκμαν, Νύχτα πρεμιέρας του Κασσαβέτη, Ο Ρόκο και τ’ αδέλφια του του Βισκόντι. Το ανέβασμα των Σκηνών από ένα γάμο (2005) ήταν το πρώτο του εγχείρημα σε σενάριο του Μπέργκμαν.

Ο Βαν Χόβε επιβάλλει στο σεναριακό υλικό μια δραματουργική δομή που λειτουργεί αποκαλυπτικά στη σκηνική του απόδοση. Ο σκηνοθέτης πολλαπλασιάζει τα πρόσωπα και τις αφηγηματικές γραμμές του Μπέργκμαν, υπογραμμίζοντας έτσι το χαρακτήρα μιας αστικής μυθολογίας του έγγαμου βίου μέσα στο έργο. Οι επτά σκηνές του παρουσιάζονται σε τρεις παράλληλες και επάλληλες εκδοχές, από τρία ζευγάρια που αντιπροσωπεύουν διαφορετικές ηλικίες του ανθρώπου: νεαρό, μεσήλικο και ηλικιωμένο ζευγάρι. Ο θεατής τοποθετείται πάνω στη σκηνή ή καλείται να επιλέξει ανάμεσα σε διαφορετικούς χώρους, όπου η δράση εκτυλίσσεται ταυτόχρονα.

Ο θεατής ζει μια μοναδική σκηνική εμπειρία, καθώς βρίσκεται σε απόσταση αναπνοής από τους εξαιρετικούς ηθοποιούς, κυριολεκτικά μέσα στο σκηνικό επινοημένο από τον σταθερό συνεργάτη του Γιαν Βερσβέυβελντ Διατάξεις από θεατρικά πατάρια, ελάχιστα σκηνικά αντικείμενα και η καταλυτική παρουσία ενός θιάσου συνόλου αξιώσεων, είναι αρκετά για την κατάδυση στο μπεργκμανικό σύμπαν, που εμποτίζεται ωστόσο με έντονο χιούμορ.

Η παράσταση είναι στα ολλανδικά με ελληνικούς υπέρτιτλους